22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

EL24

Lisää
01.02.2016 14:05 #30810 : piethein
Vastaus käyttäjältä piethein aiheessa EL24
Moro,

En tiedä onko mulla taas eri versio sääntökirjasta, mutta tuo 2016 kirja ei puhu mitään EL-stä. Kaikki on EJtä.

T.Jussi

Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.02.2016 14:10 - 01.02.2016 14:13 #30811 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa EL24

piethein kirjoitti: Moro,

En tiedä onko mulla taas eri versio sääntökirjasta, mutta tuo 2016 kirja ei puhu mitään EL-stä. Kaikki on EJtä.

T.Jussi


Ikävä kyllä näyttää olevan AKK sivuilla aikas sekasin se opus, Tommi on kyllä oikean paketin toimittanut, mutta pitäs varmaan mennä itekin paikan päälle kattoon miten ne korjaa niitä päivityksiä, koska uusia pummeja tulee lisää...

Kannattaa seurata tämän saitin Tommin versiota, se on enempi ajan tasalla...

... kyllä siellä näyttäisi aikas aktiivisesti olevan nyt ainakin EL:ää
Viimeksi muokattu: 01.02.2016 14:13 Tumppi.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.02.2016 14:31 - 01.02.2016 14:32 #30812 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa EL24
Tässä korjattu versio säännöistä kaikkien ihmeteltäväksi.

Vihreällä korjattuja kohtia ja punaisella poistettavat kohdat.

Mikäli löytyy vielä kirjoitusvirheitä, niin laittakaa heti mailia tai tietoa tähän ketjuun !

Huom ! Siipisäännöt eivät ole tässä versiossa korjattuna !
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 01.02.2016 14:32 tp.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tumppi

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.02.2016 15:58 #30814 : OPK
Vastaus käyttäjältä OPK aiheessa EL24
Noh, ei täs kyl kerkee enää mitään kerkee tekeen, ens kisoihin on sitten kivasti set-uppeja hoonattuina.

-Olli

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.02.2016 16:36 - 01.02.2016 16:37 #30816 : AIR
Vastaus käyttäjältä AIR aiheessa EL24

OPK kirjoitti: Nojoo, mutta takas aiheeseen, saanko mä nyt hoonata sen setupin? paitsi kuka voi todistaa, että se on ees mun tekemä?

-Olli


No, jos se ei kule mihinkään niin... :D

[huumorii]
Viimeksi muokattu: 01.02.2016 16:37 AIR.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.02.2016 16:49 #30817 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa EL24

OPK kirjoitti: Noh, ei täs kyl kerkee enää mitään kerkee tekeen, ens kisoihin on sitten kivasti set-uppeja hoonattuina.

-Olli


Meinasitko kasata palikoista montakin ?

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.02.2016 20:54 #30819 : OPK
Vastaus käyttäjältä OPK aiheessa EL24
Yhden kasasin, vaan ei ole enää minulla. Perjantaina katsellaan ehtiikö hoonata vai ei. Sit meil on se yks tehdaskasattu, niin sekin pitää hoonata, varmistua että on mahd. tasaiset pinnat. Tuskin täs nyt enempiä tarvitsee alkaa kasailemaan. Formulamagneetit sais tulla niin pääsis niitä setuppeja tekemään.

-Olli

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.02.2016 04:06 - 02.02.2016 04:06 #30823 : piethein
Vastaus käyttäjältä piethein aiheessa EL24
Moikka,

Jos tuo Tomin versio on nyt se virallinen versio, niin laittakaa tuohon dokumenttiin Headeriin tai footeriin näkyviin sääntöjen vuosi ja versio tai päivämäärä. Ton kun tulostaa, niin ei oo enää mitään kiinnekohtaa, että mikä versio on tulostettu. Ja ladattavaan tiedostoon nimeen siis kanssa jos ei jo ole.

Ei sitten tulis niin paljon ihmettelyä, että mikä on se oikea versio taas tulkittavana.

T.Jussi


tp kirjoitti: Tässä korjattu versio säännöistä kaikkien ihmeteltäväksi.

Vihreällä korjattuja kohtia ja punaisella poistettavat kohdat.

Mikäli löytyy vielä kirjoitusvirheitä, niin laittakaa heti mailia tai tietoa tähän ketjuun !

Huom ! Siipisäännöt eivät ole tässä versiossa korjattuna !


Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää
Viimeksi muokattu: 02.02.2016 04:06 piethein.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.02.2016 05:33 #30824 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa EL24
Minun muokkaama versio pitäisi tulla AKK:n sivuille pian. Laitan infoa, kun se on siellä ladattavissa.

Aikaisemmin minulla ei ollut ns. raakaversiota käytettävissä, joten korjauksien tekeminen oli selvästi vaikeampaa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.02.2016 05:44 #30825 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa EL24

OPK kirjoitti: Yhden kasasin, vaan ei ole enää minulla. Perjantaina katsellaan ehtiikö hoonata vai ei. Sit meil on se yks tehdaskasattu, niin sekin pitää hoonata, varmistua että on mahd. tasaiset pinnat. Tuskin täs nyt enempiä tarvitsee alkaa kasailemaan. Formulamagneetit sais tulla niin pääsis niitä setuppeja tekemään.

-Olli


Asia ei minulle mitenkään kuulu, mutta kuinka tehdaskasattua konetta voi hoonata ? Siis vielä niin, että hone ottaa magneetteihin kiinni ?

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.02.2016 07:03 #30827 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa EL24
Kofordin kannu on hyvin pehmeää terästä, joten se antaa periksi helposti mälleissä. Kannua voi myös oikoa, jonka jälkeen saattaa olla tarve hoonata.

Cahozan kannutkin antavat välillä hieman periksi, jolloin alkuperäinen ilmaväli on muuttunut. Olen sitten hoonannut ilmaraon "oikeaksi".

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.02.2016 08:36 #30831 : OPK
Vastaus käyttäjältä OPK aiheessa EL24

Yly kirjoitti:

OPK kirjoitti: Yhden kasasin, vaan ei ole enää minulla. Perjantaina katsellaan ehtiikö hoonata vai ei. Sit meil on se yks tehdaskasattu, niin sekin pitää hoonata, varmistua että on mahd. tasaiset pinnat. Tuskin täs nyt enempiä tarvitsee alkaa kasailemaan. Formulamagneetit sais tulla niin pääsis niitä setuppeja tekemään.

-Olli


Asia ei minulle mitenkään kuulu, mutta kuinka tehdaskasattua konetta voi hoonata ? Siis vielä niin, että hone ottaa magneetteihin kiinni ?


Ton tehdaskasatun laakerit olen vaihtanut .532 -slugilla ja se sopii sinne just eikä melkeen, niin enköhän sen nyt saa hoonata oikeeseen mittaan. Olen kyllä sitä mieltä, että kannu on todella vaikea enää oikoa kunnolla alkuperäiseen muotoonsa mällin jälkeen, jos siellä on magneetit kiinni. Kyllähän sitä parantaa aina voi, mutta jos haluaa päästä alkuperäiseen slugilla oiottuun tilanteeseen niin on aika vaikeaa.

Super Feather kannut mitä mulla on ollu ovat olleet kyllä yllättävän jämäkkää tavaraa, toisin kuin ultra feather kannu on todella pehmeää. Vaikka ko. kannu onkin todella kevyt ja nopea, niin en kyllä ajatellut käyttää enää ikinä semmosta. En mä kyllä noita Cahozan kannujakaan ole kauhean kestäviksi havainnut. Proslotin VIP ja Kojon Super Feather on varmaan tällä hetkellä kestävimmät. Kannun kestäväksi tekeminenhän tarkoittaisi sitä, ettei tarvitse enää ostaa uutta, ja sehän ei oikein sovi valmistajien ajatusmaailmaan. Lisäksi tekisi todennäköisesti kannusta aika painavan.

-Olli

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.02.2016 09:36 #30833 : OPK
Vastaus käyttäjältä OPK aiheessa EL24
Pitäisköhän tehdä joku EL-24-moottorin rakennusohje seuraavan kerran kun semmoisen rakentaa. Täällä kun tuntuu et huudellaan kaikennäköistä liittyen moottoreiden eroavaisuuksiin yms.

Sen jälkeen kuka tahansa voi semmosen tehdä.

-Olli

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.02.2016 11:28 #30834 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa EL24
Voithan sen tehdä, mutta älä anna nimeksi kuitenkaan EL moottorin rakennusohjetta. Ko. moottorivaihtoehto tullaan kadottamaan tämän vuoden jälkeen EL-24 luokan säännöistä ja tullaan menemään niillä vaihtoehdoilla mitä siihen alunperinkin on pläänätty :arrow: F7 ja H6.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.02.2016 11:43 #30835 : OPK
Vastaus käyttäjältä OPK aiheessa EL24
Kyssäri: eikö silloin puhuttu kun murasta luovuttiin, että yritetään tehdä mahdollisimman pitkällä aikavälillä nämä sääntömuutokset. Nyt meidän EL24-luokka vedetään samantien uusiksi, ei kestänyt montaa vuotta. Tosi moni noita koneita on ostanut jo. Tehkää mitä lystäätte mun puolesta, mutta Kale tuossa puhu että häntä ei kuunneltu viime kerralla, eikä meitä näköjään kuunnella nytkään. Ihan vaan huomiona. Täksi vuodeksi tapettiin Suomesta 32-luokat ja veikkaan että toi OG:kaan ei paljoa houkuttele noin perjantai-luokkana, jonne se siirrettiin, vaikka mun mieletsä ei tarvetta olisi ollut.

-Olli

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.340 sekuntia