- Viestejä: 495
- Vastaanotettu kiitos 98
EL24
En tiedä onko mulla taas eri versio sääntökirjasta, mutta tuo 2016 kirja ei puhu mitään EL-stä. Kaikki on EJtä.
T.Jussi
Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
piethein kirjoitti: Moro,
En tiedä onko mulla taas eri versio sääntökirjasta, mutta tuo 2016 kirja ei puhu mitään EL-stä. Kaikki on EJtä.
T.Jussi
Ikävä kyllä näyttää olevan AKK sivuilla aikas sekasin se opus, Tommi on kyllä oikean paketin toimittanut, mutta pitäs varmaan mennä itekin paikan päälle kattoon miten ne korjaa niitä päivityksiä, koska uusia pummeja tulee lisää...
Kannattaa seurata tämän saitin Tommin versiota, se on enempi ajan tasalla...
... kyllä siellä näyttäisi aikas aktiivisesti olevan nyt ainakin EL:ää
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Vihreällä korjattuja kohtia ja punaisella poistettavat kohdat.
Mikäli löytyy vielä kirjoitusvirheitä, niin laittakaa heti mailia tai tietoa tähän ketjuun !
Huom ! Siipisäännöt eivät ole tässä versiossa korjattuna !
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-Olli
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
OPK kirjoitti: Nojoo, mutta takas aiheeseen, saanko mä nyt hoonata sen setupin? paitsi kuka voi todistaa, että se on ees mun tekemä?
-Olli
No, jos se ei kule mihinkään niin...

[huumorii]
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
OPK kirjoitti: Noh, ei täs kyl kerkee enää mitään kerkee tekeen, ens kisoihin on sitten kivasti set-uppeja hoonattuina.
-Olli
Meinasitko kasata palikoista montakin ?
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-Olli
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Jos tuo Tomin versio on nyt se virallinen versio, niin laittakaa tuohon dokumenttiin Headeriin tai footeriin näkyviin sääntöjen vuosi ja versio tai päivämäärä. Ton kun tulostaa, niin ei oo enää mitään kiinnekohtaa, että mikä versio on tulostettu. Ja ladattavaan tiedostoon nimeen siis kanssa jos ei jo ole.
Ei sitten tulis niin paljon ihmettelyä, että mikä on se oikea versio taas tulkittavana.
T.Jussi
tp kirjoitti: Tässä korjattu versio säännöistä kaikkien ihmeteltäväksi.
Vihreällä korjattuja kohtia ja punaisella poistettavat kohdat.
Mikäli löytyy vielä kirjoitusvirheitä, niin laittakaa heti mailia tai tietoa tähän ketjuun !
Huom ! Siipisäännöt eivät ole tässä versiossa korjattuna !
Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Aikaisemmin minulla ei ollut ns. raakaversiota käytettävissä, joten korjauksien tekeminen oli selvästi vaikeampaa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
OPK kirjoitti: Yhden kasasin, vaan ei ole enää minulla. Perjantaina katsellaan ehtiikö hoonata vai ei. Sit meil on se yks tehdaskasattu, niin sekin pitää hoonata, varmistua että on mahd. tasaiset pinnat. Tuskin täs nyt enempiä tarvitsee alkaa kasailemaan. Formulamagneetit sais tulla niin pääsis niitä setuppeja tekemään.
-Olli
Asia ei minulle mitenkään kuulu, mutta kuinka tehdaskasattua konetta voi hoonata ? Siis vielä niin, että hone ottaa magneetteihin kiinni ?
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Cahozan kannutkin antavat välillä hieman periksi, jolloin alkuperäinen ilmaväli on muuttunut. Olen sitten hoonannut ilmaraon "oikeaksi".
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Yly kirjoitti:
OPK kirjoitti: Yhden kasasin, vaan ei ole enää minulla. Perjantaina katsellaan ehtiikö hoonata vai ei. Sit meil on se yks tehdaskasattu, niin sekin pitää hoonata, varmistua että on mahd. tasaiset pinnat. Tuskin täs nyt enempiä tarvitsee alkaa kasailemaan. Formulamagneetit sais tulla niin pääsis niitä setuppeja tekemään.
-Olli
Asia ei minulle mitenkään kuulu, mutta kuinka tehdaskasattua konetta voi hoonata ? Siis vielä niin, että hone ottaa magneetteihin kiinni ?
Ton tehdaskasatun laakerit olen vaihtanut .532 -slugilla ja se sopii sinne just eikä melkeen, niin enköhän sen nyt saa hoonata oikeeseen mittaan. Olen kyllä sitä mieltä, että kannu on todella vaikea enää oikoa kunnolla alkuperäiseen muotoonsa mällin jälkeen, jos siellä on magneetit kiinni. Kyllähän sitä parantaa aina voi, mutta jos haluaa päästä alkuperäiseen slugilla oiottuun tilanteeseen niin on aika vaikeaa.
Super Feather kannut mitä mulla on ollu ovat olleet kyllä yllättävän jämäkkää tavaraa, toisin kuin ultra feather kannu on todella pehmeää. Vaikka ko. kannu onkin todella kevyt ja nopea, niin en kyllä ajatellut käyttää enää ikinä semmosta. En mä kyllä noita Cahozan kannujakaan ole kauhean kestäviksi havainnut. Proslotin VIP ja Kojon Super Feather on varmaan tällä hetkellä kestävimmät. Kannun kestäväksi tekeminenhän tarkoittaisi sitä, ettei tarvitse enää ostaa uutta, ja sehän ei oikein sovi valmistajien ajatusmaailmaan. Lisäksi tekisi todennäköisesti kannusta aika painavan.
-Olli
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sen jälkeen kuka tahansa voi semmosen tehdä.
-Olli
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-Olli
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.