- Vastaanotettu kiitos 0
Kysymyksiä Nincon autoista ja varusteista
- Rolf_Moberg
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Hyviä ajeluita!
Rolf Moberg
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Rolf_Moberg kirjoitti: Minulla on tuossa pöydällä virtalähde, josta lähtee 30A virtaa, jännite on säädettävissä. Eli tuolla yhdellä pärjäisi oikein mainiosti, jos vain jaksaisi kolme-neljä metriä katkaista kaapelia ja tinata DC-jakin kaapelin päähän.
Tuo 30A virtalähde kyllä ratkaisisi virtaongelmat. Nokialla meillä on myös 30A poweri (tosin ilman jännitteensäätö mahdollisuutta). En minä mitään riskiä näe siinä kun käyttää sulakesuojausta.
Kotiradallani käytin aikoinaan kolmea rinnan kytkettyä Scalextricin muuntajaa jotka olivat usein vielä erilaisia. Kaikki urat saivat siis virtansa tästä samasta "paketista". En tiedä onko "oikeaoppista", mutta hyvin pelitti.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Käykö tuo isopropyyli enemmän renkaiden "päälle" ?
Liikkuva Shikaani !
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Laahaimet lähtee tosi puhtaaksi noilla elektoriniikkapuhdistuspraylla. Tapa on kuitenkin aika ympäristöä sottaava ja kallis kun kallista sprayta holvaa litratolkulla laahaimiin :x
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Jussi kirjoitti: Tuolla aikaisemmin oli puhetta renkaiden ja laahaimien puhdistamisesta, lasol-lasinpesunestettä oli tarjottu. Itse olen käyttänyt tähän asti isopropyylialkoholia. Onko tuo lasinpesuneste parempi vaihtoehto ?
Käykö tuo isopropyyli enemmän renkaiden "päälle" ?
Moi,
Itse olen siirtynyt vallan lasoliin koska
a) Se on halpaa ja sitä on auton takaluukussa aina pullo tai pari.
b) Se ei sulata auton korin muovia niin helposti. Kenelläpä ei olisi joskus lurahtanut raakaa IPAa maalipinnalle :evil:
En ole huomannut mitään eroa renkaan puhdistusominaisuuksissa joten halvempi ja hellempi vei voiton :lol:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.