Hans Laine muistopalkinto
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Häkkinen voitti mestaruudet 98 ja 99, 99 tämän palkinnon sai Salo, Häkkinen peräti Vuoden Urheilija 98 oliskos ollut sitten myös Vuoden Autourhelija sekä 98 että 99 ? ei tietoa - voisin noin luulla...
Koitan kysellä huomenna joskos saisin tuon Vuoden Autourheilija listan vielä käyttöömme
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tumppi kirjoitti: Hyvä huomio! Ei tosiaan ole, ainakaan tuon listan mukaan joka mulle on toimitettu konttorin puolesta. Joukossa on myös vuosia jolloin sitä ei ole jaettu ollenkaan.
Häkkinen voitti mestaruudet 98 ja 99, 99 tämän palkinnon sai Salo, Häkkinen peräti Vuoden Urheilija 98 oliskos ollut sitten myös Vuoden Autourhelija sekä 98 että 99 ? ei tietoa - voisin noin luulla...
Koitan kysellä huomenna joskos saisin tuon Vuoden Autourheilija listan vielä käyttöömme
Onko tuohon jokin syy tiedossa miksi tuota ei ole joka vuosi jaettu?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Oli kuulemma niin kiire
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kyllä tuossakin kerrotaan että ko. pienoismalli on 908/2 nimen omaan Hans Laineen ajama, onko tuossakin sitten kirjoittaja omiaan kirjoittanut ?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tumppi kirjoitti: onko tuossakin sitten kirjoittaja omiaan kirjoittanut ?
On. Tai sitten joku on myöhemmin vaihtanut palkintoon 917K:n
. Jutussa on kyllä pari muutakin virhettä.-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kaitsu kirjoitti:
Tumppi kirjoitti: onko tuossakin sitten kirjoittaja omiaan kirjoittanut ?
On. Tai sitten joku on myöhemmin vaihtanut palkintoon 917K:n. Jutussa on kyllä pari muutakin virhettä.
-kaitsu
Tere... selvis soitin ko. artikkelin tekijälle, Markolle. Se on tehnyt aikanaan noi jutut, sen piti ottaa studio kuvat kaikista vakipalkinnoista, mutta ei sitten kerennyt eikä ole livenä nähnyt palkintoa. Joten muun materiaalin perusteella se sitten oli päätellyt että olis 908/2 malli. Samaan aikaan Leo ajoi 917 mallilla, joten oliskos se yksi syy miksi se tuossa sitten on.
Nyt Markokin tietää että se on 917 malli siinä palkinnossa
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.