22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Hans Laine muistopalkinto

Lisää
20.01.2016 07:10 - 21.01.2016 08:53 #30602 : Tumppi
listaa saajista ... sekä historiaa palkinnosta.


Liitetiedosto:

Tiedostonimi: HansLainem...into.pdf
Tiedostokoko:127 KB
Viimeksi muokattu: 21.01.2016 08:53 Tumppi.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
20.01.2016 18:54 #30612 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Hans Laine muistopalkinto
Eikö Mika Häkkinen ole tuota koskaan saanut? :-?

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
20.01.2016 19:30 #30614 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Hans Laine muistopalkinto
Hyvä huomio! Ei tosiaan ole, ainakaan tuon listan mukaan joka mulle on toimitettu konttorin puolesta. Joukossa on myös vuosia jolloin sitä ei ole jaettu ollenkaan.

Häkkinen voitti mestaruudet 98 ja 99, 99 tämän palkinnon sai Salo, Häkkinen peräti Vuoden Urheilija 98 oliskos ollut sitten myös Vuoden Autourhelija sekä 98 että 99 ? ei tietoa - voisin noin luulla...

Koitan kysellä huomenna joskos saisin tuon Vuoden Autourheilija listan vielä käyttöömme :o

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
20.01.2016 20:33 #30615 : R.O
Vastaus käyttäjältä R.O aiheessa Hans Laine muistopalkinto

Tumppi kirjoitti: Hyvä huomio! Ei tosiaan ole, ainakaan tuon listan mukaan joka mulle on toimitettu konttorin puolesta. Joukossa on myös vuosia jolloin sitä ei ole jaettu ollenkaan.

Häkkinen voitti mestaruudet 98 ja 99, 99 tämän palkinnon sai Salo, Häkkinen peräti Vuoden Urheilija 98 oliskos ollut sitten myös Vuoden Autourhelija sekä 98 että 99 ? ei tietoa - voisin noin luulla...

Koitan kysellä huomenna joskos saisin tuon Vuoden Autourheilija listan vielä käyttöömme :o


Onko tuohon jokin syy tiedossa miksi tuota ei ole joka vuosi jaettu?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.01.2016 05:18 #30616 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Hans Laine muistopalkinto
Häkkinen ei ole saanut palkintoa, koska hän ei antanut minulle nimmaria AKK:n risteilyllä vuonna xxxx :eek:

Oli kuulemma niin kiire :-?

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.01.2016 06:59 #30617 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Hans Laine muistopalkinto
Sitä on vaikea sanoa miksi ei ole jaettu. Yleenä tämän tyyppisissä huomionosoituksissa toisinaan saattaapi käydä myös niin, että ko. vuonna ei ole yksinkertaisesti ollut ketään "ylitse muiden" tms.. jolle palkinto olisi voitu antaa. Sen sitten vain tietää ko. "valintakomitea" mikä kulloinkin on asialla ollut. (AKKn aikana 1992- hallitus "?")

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.01.2016 08:38 #30619 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Hans Laine muistopalkinto
Dokumenttia päivitetty, löytyi vielä AKKn oma lehti jossa noista on juttua.

Kyllä tuossakin kerrotaan että ko. pienoismalli on 908/2 nimen omaan Hans Laineen ajama, onko tuossakin sitten kirjoittaja omiaan kirjoittanut ?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.01.2016 13:09 #30622 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Hans Laine muistopalkinto

Tumppi kirjoitti: onko tuossakin sitten kirjoittaja omiaan kirjoittanut ?


On. Tai sitten joku on myöhemmin vaihtanut palkintoon 917K:n :D. Jutussa on kyllä pari muutakin virhettä.

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.01.2016 13:37 - 21.01.2016 13:38 #30623 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Hans Laine muistopalkinto

Kaitsu kirjoitti:

Tumppi kirjoitti: onko tuossakin sitten kirjoittaja omiaan kirjoittanut ?


On. Tai sitten joku on myöhemmin vaihtanut palkintoon 917K:n :D. Jutussa on kyllä pari muutakin virhettä.

-kaitsu


Tere... selvis soitin ko. artikkelin tekijälle, Markolle. Se on tehnyt aikanaan noi jutut, sen piti ottaa studio kuvat kaikista vakipalkinnoista, mutta ei sitten kerennyt eikä ole livenä nähnyt palkintoa. Joten muun materiaalin perusteella se sitten oli päätellyt että olis 908/2 malli. Samaan aikaan Leo ajoi 917 mallilla, joten oliskos se yksi syy miksi se tuossa sitten on.

Nyt Markokin tietää että se on 917 malli siinä palkinnossa :)
Viimeksi muokattu: 21.01.2016 13:38 Tumppi.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 2.791 sekuntia