Tuolta Pendlen sivuilta pongasin ainakin itselleni täysin uutena asiana, että Ninco tuo markkinoille CART-formuloita. Ensimmäinen versio on Rahal-teamin Lola. Moottorina NC-5.
Tiedä sitten kuinka hyvä veto tuo on kaupallisesti. Viime aikoina on vaikuttanut siltä, että IRL on ajanut jenkeissä CARTin ohi. Scalextriciltahan on tänä vuonna tullut noita IRL-formuloita.