- Vastaanotettu kiitos 0
Uusi SCX mosa
- NASCARMAN
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
23.09.2003 08:57 #34
: NASCARMAN
Uusi SCX mosa kirjoittanut NASCARMAN
Moi,
SCX:ltä on tulossa uusi moottori RX-62C.
Onko kenelläkään mitään tietoa suoritusarvoista :roll:
SCX:ltä on tulossa uusi moottori RX-62C.
Onko kenelläkään mitään tietoa suoritusarvoista :roll:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
23.09.2003 09:03 #35
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Uusi SCX mosa
Minä törmäsin tuohon mosatyyppiin jossain ulkomaisessa keskustelufoorumissa. Siellä mainittiin sen olevan Dome Juddissa alkuperäisenä.
Kuitenkaan SCX:n viimeisin uutuuksia esittelevä vihkonen (2003-04) ei puhu em. mosasta mitään. Dome Juddin mosaksi siinä ilmoitetaan perinteinen Pro Turbo +.
-kaitsu
Kuitenkaan SCX:n viimeisin uutuuksia esittelevä vihkonen (2003-04) ei puhu em. mosasta mitään. Dome Juddin mosaksi siinä ilmoitetaan perinteinen Pro Turbo +.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
23.09.2003 09:10 #36
: NASCARMAN
Vastaus käyttäjältä NASCARMAN aiheessa RX-62C
Moi Kaitsu,
Itse löysin maininnnan SCXn nettisivuilta juuri kyseisen Dome Juddin kohdalta. Muuta infoa ei sitten ollutkaan.
Itse löysin maininnnan SCXn nettisivuilta juuri kyseisen Dome Juddin kohdalta. Muuta infoa ei sitten ollutkaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
23.09.2003 10:17 #37
: Midder
<a class="postlink" href=" ura-autot.blogspot.com/ "> ura-autot.blogspot.com/
Kyllähän ainakin tuolla SCX:n sivuilla näyttää olevan, että Dome Judissa on RX-62C
<a class="postlink" href=" ura-autot.blogspot.com/ "> ura-autot.blogspot.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
23.09.2003 16:57 #40
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Uusi SCX mosa
Jos sieltä nyt on jotain uutta tulossa niin toivotaan, että se olisi laadullisesti vanhan RX-6 mosan tasoa. Kyllähän nämä Pro Turbot ja muut SCX:n mosat kohtuullisen kilpailukykyisiä ovat, mutta kyllä niiden laatu aika heikko on ja yksilöerot huomattavia. Laakerit, kollektorit yms. ovat aika karkeata tekoa.
Sen sijaan tuo 80-/90-luvun taitteessa SRS-autoissa käytetty mustakannuinen RX-6 on aika asiallisen tuntuinen kone. Kulkee, vääntää ja jarruttaa sekä pyörii huomattavasti herkemmin kuin nämä SCX:n nykyiset. Jos sellainen sopisi nykyautoihin niin heti kyllä testaisin...
-kaitsu
Sen sijaan tuo 80-/90-luvun taitteessa SRS-autoissa käytetty mustakannuinen RX-6 on aika asiallisen tuntuinen kone. Kulkee, vääntää ja jarruttaa sekä pyörii huomattavasti herkemmin kuin nämä SCX:n nykyiset. Jos sellainen sopisi nykyautoihin niin heti kyllä testaisin...
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Jarkko
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
25.09.2003 10:26 #53
: Jarkko
Vastaus käyttäjältä Jarkko aiheessa Re: Uusi SCX mosa
Moro.
RX-62C moottori on pidemmällä akselilla juuri Dome autoa varten. Moottori kiertää 18 000 rpm.
Domen kori on valmistajan mukaan kevyempi kuin Slot-it Audin tai Fly Porschen.
Dome S 101 Holland auton datalehti löytyy minulta ja jos haluat niin voin lähettää sähköpostilla. On kuitenkin ScaleRingissä...
Jarkko
RX-62C moottori on pidemmällä akselilla juuri Dome autoa varten. Moottori kiertää 18 000 rpm.
Domen kori on valmistajan mukaan kevyempi kuin Slot-it Audin tai Fly Porschen.
Dome S 101 Holland auton datalehti löytyy minulta ja jos haluat niin voin lähettää sähköpostilla. On kuitenkin ScaleRingissä...
Jarkko
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.610 sekuntia