22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Uusi SCX mosa

  • NASCARMAN
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
23.09.2003 08:57 #34 : NASCARMAN
Uusi SCX mosa kirjoittanut NASCARMAN
Moi,

SCX:ltä on tulossa uusi moottori RX-62C.

Onko kenelläkään mitään tietoa suoritusarvoista :roll:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
23.09.2003 09:03 #35 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Uusi SCX mosa
Minä törmäsin tuohon mosatyyppiin jossain ulkomaisessa keskustelufoorumissa. Siellä mainittiin sen olevan Dome Juddissa alkuperäisenä.

Kuitenkaan SCX:n viimeisin uutuuksia esittelevä vihkonen (2003-04) ei puhu em. mosasta mitään. Dome Juddin mosaksi siinä ilmoitetaan perinteinen Pro Turbo +.

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • NASCARMAN
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
23.09.2003 09:10 #36 : NASCARMAN
Vastaus käyttäjältä NASCARMAN aiheessa RX-62C
Moi Kaitsu,

Itse löysin maininnnan SCXn nettisivuilta juuri kyseisen Dome Juddin kohdalta. Muuta infoa ei sitten ollutkaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
23.09.2003 10:17 #37 : Midder
Vastaus käyttäjältä Midder aiheessa Dome Judd
Kyllähän ainakin tuolla SCX:n sivuilla näyttää olevan, että Dome Judissa on RX-62C

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
23.09.2003 16:57 #40 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Uusi SCX mosa
Jos sieltä nyt on jotain uutta tulossa niin toivotaan, että se olisi laadullisesti vanhan RX-6 mosan tasoa. Kyllähän nämä Pro Turbot ja muut SCX:n mosat kohtuullisen kilpailukykyisiä ovat, mutta kyllä niiden laatu aika heikko on ja yksilöerot huomattavia. Laakerit, kollektorit yms. ovat aika karkeata tekoa.

Sen sijaan tuo 80-/90-luvun taitteessa SRS-autoissa käytetty mustakannuinen RX-6 on aika asiallisen tuntuinen kone. Kulkee, vääntää ja jarruttaa sekä pyörii huomattavasti herkemmin kuin nämä SCX:n nykyiset. Jos sellainen sopisi nykyautoihin niin heti kyllä testaisin...

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Jarkko
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
25.09.2003 10:26 #53 : Jarkko
Vastaus käyttäjältä Jarkko aiheessa Re: Uusi SCX mosa
Moro.

RX-62C moottori on pidemmällä akselilla juuri Dome autoa varten. Moottori kiertää 18 000 rpm.

Domen kori on valmistajan mukaan kevyempi kuin Slot-it Audin tai Fly Porschen.

Dome S 101 Holland auton datalehti löytyy minulta ja jos haluat niin voin lähettää sähköpostilla. On kuitenkin ScaleRingissä...

Jarkko

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.610 sekuntia