Sain tuollaisen halval ja nyt kun vihdoin sain sovitepalat että sain sen kiinni Sport-settiin niin eipä laite tunnu toimivan:( Onkohan vika yhteensopimattomuus Sportin kans vai mikä. Ku laittaa virrat ni valo vilkahtaa pari kertaa niin ku pitääkin. Mut sit sen pitäis toimia ihan normaalina virtalähteenä mutta EI... Sit ku pitäis ohjelmoida auto niin ei mitään... Missäköhän vika??? Onkos kellään hajuakaan kyseisen masiinan toiminnasta?