Pongasin tuossa, että FIA on jossain vaiheessa lisännyt historic-luokkia tuoreemmillekin autoille. Esim. nyt löytyy J-aikakausi vuosimallin '82-'90 autoille sekä K-aikakausi '91-'93 C-ryhmäläisille.
Tämä avaa uusia mahdollisuuksia järjestää "virallisia" historic-kisoja myös tuoreemmille 1/32-autoille
Harrastajien nurkistahan löytyy pilvin pimein mm. vanhoja B-ryhmän rallipelejä ja C-ryhmän rataohjuksia.
-kaitsu