22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Olis pitänyt ostaa ne kaikki...

Lisää
07.04.2005 16:57 #2532 : Kurre
Tuli asioitua Mikonkadun liikkeessä ja myöhemmin Olavinkadulla (?), kumpa olisi silloin tiennyt tai pääsisi ajassa taaksepäin.

Onko tämmöinen juttu tuttu, jos ei niin katso seuraava linkki:

www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=29840

(Jos ei toimi, niin osoite on www.overdrive . fi;
etusivu;
Autopienoismallit, sivu 3;
Aihe Autorata-autot mittakaavassa 1/24)

Terveisin Kurre

Elämää suurempia asioita mittasuhteessa 1/32

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.222 sekuntia