Tuli asioitua Mikonkadun liikkeessä ja myöhemmin Olavinkadulla (?), kumpa olisi silloin tiennyt tai pääsisi ajassa taaksepäin.
Onko tämmöinen juttu tuttu, jos ei niin katso seuraava linkki:
www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=29840
(Jos ei toimi, niin osoite on
www.overdrive
. fi;
etusivu;
Autopienoismallit, sivu 3;
Aihe Autorata-autot mittakaavassa 1/24)
Terveisin Kurre
Elämää suurempia asioita mittasuhteessa 1/32