Kävin nikkarissa kääntymässä ja siellä on muutama scalepaketti todella halavalla myynnissä...
mm.. scale "John Cooper" rata olikohan 109€, sitten oli semmonen rata, jossa taisi olla mersu ja opelite (DTM-autoja"?"), paketin hinta taisi olla 109€.. myyvät pois uusien "X" mallien alta, ilmeisesti vanhaa varastoa..
taisi olla muutama Ninconkin rata tosi halavalla..., joten sinne hiphop jos mieli tekee..