22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Ajaminen Scalen Sport -radalla

  • Saab
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
23.12.2004 10:33 #2007 : Saab
Ajaminen Scalen Sport -radalla kirjoittanut Saab
Kulkevatko kaikki esim. Pendlen sivuilla myytävät autot ihan moitteetta Scalextricin Sport -radalla vai kannattaako suosiolla jättää jonkun merkkisiä autoja tilaamatta??

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Saab
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
27.12.2004 08:25 #2017 : Saab
Vastaus käyttäjältä Saab aiheessa Re: Ajaminen Scalen Sport -radalla
Pendlen sivuilla on GB Trackin Chevron B19 -mallisia autoja tarjouksessa ja itseäni kiinnostaisi sellainen tilata.
Onko jollakin asiantuntijalla sanoa tuosta autosta mitään ennenkuin mietin että kannattaako sellaista tilata??

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
27.12.2004 10:02 #2018 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Ajaminen Scalen Sport -radalla
Scalextric Sportilla toimivat ymmärtääkseni kaikki nykypäivän 1/32-merkit (Scalextric, SCX, Ninco, Fly etc.). Carreran autoissa on ilmeisesti syvempi ohjuri kuin muissa, mutta eikös Sportin ura ole riittävän syvä tällekin? Jos ei ole niin pienellä ohjurin veistämisellä tuostakin selviää.

GB Trackin (=Fly) Chevron B19 ihan kelvollinen auto siinä missä muutkin ko. valmistajan autot. Sen esikuvahan oli alle 2-litrainen proto joten hiukan kapeampi se muistaakseni on kuin Flyn muut saman aikakauden protot.

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
27.12.2004 11:47 #2022 : PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: Ajaminen Scalen Sport -radalla
Itse asiassa Chevron on yhta levea raideleveydeltaan kuin muutkin FLY sidewinder-klassikot, Chevron on vaan pikkuisen ylikokoinen (varmaan jotain 1:30-1:28) kuten esim. myos FLY Porsche 908:t. Jotkut pitavat Chevronia erittain nopeana autona, ei varmasti niita huonoimpia FLY:n tuotoksia.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Petteri
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
27.12.2004 12:08 #2023 : Petteri
Vastaus käyttäjältä Petteri aiheessa Re: Ajaminen Scalen Sport -radalla

Kaitsu kirjoitti: Carreran autoissa on ilmeisesti syvempi ohjuri kuin muissa, mutta eikös Sportin ura ole riittävän syvä tällekin? Jos ei ole niin pienellä ohjurin veistämisellä tuostakin selviää.


Ei tarvitse Carreraa Sportille viilailla....eli ura on tarpeeksi syvä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Saab
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
27.12.2004 12:34 #2024 : Saab
Vastaus käyttäjältä Saab aiheessa Re: Ajaminen Scalen Sport -radalla
Vakuutuin asiantuntijoiden vihjeistä, joten Flyn Chevron tilattu 15 punnalla.. :lol:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
27.12.2004 14:05 #2025 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Ajaminen Scalen Sport -radalla

Petteri kirjoitti: Ei tarvitse Carreraa Sportille viilailla....eli ura on tarpeeksi syvä.


Muistin sitten näemmä oikein :) Ei ole omakohtaista kokemusta asiasta. Itseasiassa muistan jostain lukeneeni / kuulleeni, että USAn maahantuoja (tytäryhtiö?) vaati Hornbyltä Carrera-yhteensopivuutta Sport-radan suunnitteluvaiheessa. Tiedä sitten onko faktatietoa vai jotain nettilöpinöitä...

Kokeilin just:
Sportin uraanhan sopii ongelmitta jopa sääntöjenmukainen 1/24-slottiohjuri. Eli radalla pystyy periaatteessa ajamaan myös 1/24-kalustolla (esim. White Point). Ahdastahan voi vähän tulla, mutta sehän on vain autenttista :)

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Saab
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
06.01.2005 07:18 #2077 : Saab
Vastaus käyttäjältä Saab aiheessa Re: Ajaminen Scalen Sport -radalla
GB Trackin Chevron saapui eilen ja oli kyllä mukava peli. Kokeilin ottaa magneetin pois ja ensimmäistä kertaa minulle tuli tunne, että ilman magnettiakin on todella hauska ajaa. Kyllä vaan autoissa on eroa miten ne käyttäytyvät ilman magneettia.
Pitänee ehkä tilata tuohon 15 punnan hintaa vielä pari samanlaista peliä... :D

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.370 sekuntia