- Vastaanotettu kiitos 0
F2 luokkan uudelleen käynnistäminen
- Jarkko
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
twisted:Aloitetaan keskustelu myös missä ja miten luokkaa ajetaan. Olisiko mahdollista ajaa FinCupin yhteydessä, jne.?!?!?
Äänestys sulkeutuu 15 päivän kuluttua.
Jarkko
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Liikkuva Shikaani !
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Jostain syystä luokka ei koskaan oikein ottanut tuulta siipien alle. Osanottajien määrä oli varsin pieni:
Kaudella 01-02 yhteensä 6 osanottajaa; keskiarvo 3,6 osanottajaa / kisa
Kaudella 02-03 yhteensä 7 osanottajaa; keskiarvo 4,0 osanottajaa / kisa
Tälle kaudelle luokka sitten tapettiin pois.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Jarkko
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Ihmettelen suuresti ajaja pulaa, jos Friisilässä ajettiin muissa luokissa 13 hengen voimin ja F1 luokassa oli kuusi kuljettajaa. Miksei 7 kuljettajaa aja F2 luokkaa? Johtuuko säännöistä vai mielenkiinnon puutteesta. Lajin kehityksen ja jatkuvuuden kannalta olisi tärkeää luoda edellytykset luokille, joissa aloittelijat voivat ajaa ja tutustua lajiin. Onhan meillä Nascar luokka, mutta voisiko F2 luokka olla toinen lisäksi? Varmasti mukavampaa ajaa useampi luokka, onhan autot luokissa hyvin erilaiset niin ulkoisesti kuin kierrosajoiltaankin.
Uusien harrastajien saaminen lajin pariin vaatii meiltä KAIKILTA avoimuutta ja panostusta, ennenkaikkea asennetta. Mitä enemmän ajajia, sitä hauskempaa kisoissa ja tapahtumissa on.
Kipinän tartuttaminen kaveriin vaatii itsensä palamista, kuten eräs ajajista asian ilmaisi!
Jarkko
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Jarkko
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kaikki äänestäneet ovat halukkaita ajamaan F2 luokkaa.
Ajaminen on vain kiinni kisojen järjestäjistä ja SSH:sta.
Milloin ajetaan ensimmäinen F2 kisa tällä kaudella??
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Anonymous
- Vieras
-
Jarkko kirjoitti: Äänestys päättyi ja viisi ääntä annettiin.
Kaikki äänestäneet ovat halukkaita ajamaan F2 luokkaa.
Ajaminen on vain kiinni kisojen järjestäjistä ja SSH:sta.
Milloin ajetaan ensimmäinen F2 kisa tällä kaudella??
Mä olisin erittäin mielelläni tulossa pääkaupunkiseudulle (vaikka friisilään) kisaamaan tuossa luokassa.
Kaikissa muissa luokissa taitaa olla magneetti kielletty ja ajaisin mielelläni kuitenkin samoilla autoilla, millä kotonakin. Ja plussaa olisi, jos poikakin pääsisi ajamaan.
Kävi myös mielessä ehdottaa, että voitaisiinhan me varmaan friisilässä kisata epävirallisestikin, ilman että kisaa varten täytyisi olla mitään sääntöjä tai luokkia. Tiistaisinhan siellä käsittääkseni pääsee ajamaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Jarkko
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Friisilässä pääsee ajelemaan tiistaisin kaikilla autoillaan. Tiistaisin on teemana ajaa myös kisaa (tällä hetkellä All American V8 -luokka), mutta ennen kisoja ja jälkeen on hyvin aikaa ajella haluamillaan autoilla.
Autot kainaloon ja suuntana Friisilä
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Keskustelun avaukseksi ehdotus luokan säännöistä:
- Osallistumisoikeus F1-teamien ulkopuolisilla kilpailijoilla
- Kilpailu ajetaan Fin Cup -lähtöjen jälkeen
- Täysin vakiot formulat joihin saa tehdä ainoastaan seuraavat muutokset:
- laahaimet saa vaihtaa
- etu- ja takarenkaat saa hioa (tämän sallimisella on tarkoitus tasata Scalen ja SCX:n magneettipidon eroa)
- Automallit luokitellaan siltä pohjalta, että mukaan otetaan ne autot joiden nopeus on samaa luokkaa kuin Scalextricin nykyisillä formuloilla. Teemme asian tiimoilta testejä Nokialla.
Eli löytyykö mielenkiintoa lähteä mukaan ko. luokkaan?
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
<a class="postlink" href=" ura-autot.blogspot.com/ "> ura-autot.blogspot.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- tmäkelä
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Epe
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
? . Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Epe kirjoitti: Mukana, ehdottomasti
? .
Noiden vanhempien formuloiden hyväksymisessä on ongelmansa. Ne saattavat olla nopeampia kuin nykyiset. Täytyy suorittaa testausta tällä viikolla Nokialla.
Onko monta muuta sellaista kuskia joka lähtisi mukaan jos sallitaan myös vanhat formulat?
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Epe
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kaitsu kirjoitti: Noiden vanhempien formuloiden hyväksymisessä on ongelmansa. Ne saattavat olla nopeampia kuin nykyiset.
:shock: :shock: , Täh.........eikö kehitys olekkaan tehnyt autoista nopeampia :roll: . Mutta nou hätä, hankitaan sitten uudempi = "hitaampi" auto......kilpailemaan pitää päästä
. Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tuollainen vanha kisavireinen Lotari voisi tehdä pahaa jälkeä vielä nykyisinkin Fin Cup kisoissa...
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NTSRC
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.