- Vastaanotettu kiitos 0
HELP! Scalextric Sportin liittäminen Nincoon?
- Ladonovi
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
14.06.2004 17:18 #1371
: Ladonovi
HELP! Scalextric Sportin liittäminen Nincoon? kirjoittanut Ladonovi
Pitäisi saada Sporttirata Nincoon kiinni...
1)
Onko olemassa suoraa adapteripalaa, jostain nopeasti saatavilla Sportin ja Nincon välille? Vai pitääkö tosiaan käyttää Ninco-Classic-Sport järjestystä liitännöissä?
Pendlen sivuilla myydään:
-2xADAPTOR STRAIGHTS TO LINK SCALEXTRIC CLASSIC TO NINCO
sekä:
2x Track adaptors (link Sport track to Classic track)
2)
Edit: ratapalat hommattu, kiitos tuestanne.
3)
Onko jotain huomioitavaa jos käytän noita adapteripaloja? Esim. kelpaako classic-sport-adapteri myös nincon autoille vai onko siinä liian matala ura?
1)
Onko olemassa suoraa adapteripalaa, jostain nopeasti saatavilla Sportin ja Nincon välille? Vai pitääkö tosiaan käyttää Ninco-Classic-Sport järjestystä liitännöissä?
Pendlen sivuilla myydään:
-2xADAPTOR STRAIGHTS TO LINK SCALEXTRIC CLASSIC TO NINCO
sekä:
2x Track adaptors (link Sport track to Classic track)
2)
Edit: ratapalat hommattu, kiitos tuestanne.
3)
Onko jotain huomioitavaa jos käytän noita adapteripaloja? Esim. kelpaako classic-sport-adapteri myös nincon autoille vai onko siinä liian matala ura?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
14.06.2004 17:59 #1372
: Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Re: HELP! Scalextric Sportin liittäminen Nincoon?
1)
"Pojillani" on Nincon Mini Race Set ja siinä tulee mukana Nincon adapteri Scalen classicille. Sitten kerran jäi käteen Jumbon Citiksestä 55eurolla se Scalen sportti ovaali, se on liitetty tohon Nincoon, ostamalla Scalen classic-sport adapteri, tietääkseni siinä ei ole muita ainakaan helposti saatavilla olevia adaptereita.
2)
Pikaisesti -> Tietonikkari ? lienee hyllytavaraa "?"
3)
Ajellaan vähän kaikenlaisilla autoilla Ninco/Fly/Scale/Biltema, enkä ole yhdessäkään huomannut "ohjuri" -ongelmia
"Pojillani" on Nincon Mini Race Set ja siinä tulee mukana Nincon adapteri Scalen classicille. Sitten kerran jäi käteen Jumbon Citiksestä 55eurolla se Scalen sportti ovaali, se on liitetty tohon Nincoon, ostamalla Scalen classic-sport adapteri, tietääkseni siinä ei ole muita ainakaan helposti saatavilla olevia adaptereita.
2)
Pikaisesti -> Tietonikkari ? lienee hyllytavaraa "?"
3)
Ajellaan vähän kaikenlaisilla autoilla Ninco/Fly/Scale/Biltema, enkä ole yhdessäkään huomannut "ohjuri" -ongelmia
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.449 sekuntia