22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Custom ratapalat

  • lmfmis
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
08.06.2004 07:54 #1360 : lmfmis
Custom ratapalat kirjoittanut lmfmis
Moi,

Kenellä on tuntumaa paljonko www.pitslot.de ottaa noista custom paloistaan?

Itselle tuli jo muutama herkullinen custom pala mieleen, jota ei heiltä löytynyt. Muovin hitsaustaito varmaan kannattaa hankkia ...mistäköän tuollaisen pienen muovihitsin saisi?

tv mika

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
08.06.2004 12:46 #1361 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Re: Custom ratapalat
Kaveripiireissä tai tällä forumilla autokorjaajaa, joka erikoistunut mm. muovipuskureihin ?

Tänne voisi yhteystiedot jättää ;-) )

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Matti
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
08.06.2004 14:39 #1362 : Matti
Vastaus käyttäjältä Matti aiheessa Re: Custom ratapalat
Hei,

kyselin vuodenvaihteessa hintoja Pitslotilta. Hinnat ovat suolaisia, enkä harkinnutkaan tilaavani, Ohessa esimerkkejä työhinnasta:
Le Mans start 2-kaista 76 euroa, 4-kaista 153 euroa
Boxenanlagen 51 euroa/pala
Safety car stand 1. raide 65 euroa, 3. raide 115 euroa (1 suunta, +20 euroa 2 suunta)
Ubergangstuck (Cross over) 2-kaista 51 euroa, 4-kaista 71 euroa

Tämän lisäksi palat on toimitettava tai ostettava Pitslotilta. Kaikki merkit ovat samanhintaisia.

Kun kysyin kokonaisuutta Pitlanelle 2-kaistaiselle Nincolleni sain:
216 euroa työ
54 euroa palat
20 euroa lähetys
_________________
290 euroa yhteensä

T: Matti

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • lmfmis
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
08.06.2004 16:42 #1363 : lmfmis
Vastaus käyttäjältä lmfmis aiheessa Re: Custom ratapalat

Tumppi kirjoitti: Kaveripiireissä tai tällä forumilla autokorjaajaa, joka erikoistunut mm. muovipuskureihin ?


Kyselin jo noita hintoja ja pienin saatavissa oleva muovihitsi maksaa 300 eur + 100 eur suuttimiin. Saa noita muutaman tehtailla että pääsee palkoille.. pitäisiköhän silti...

tv mika

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • lmfmis
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
13.06.2004 12:57 #1369 : lmfmis
Vastaus käyttäjältä lmfmis aiheessa Re: Custom ratapalat

lmfmis kirjoitti:

Tumppi kirjoitti: Kaveripiireissä tai tällä forumilla autokorjaajaa, joka erikoistunut mm. muovipuskureihin ?


Kyselin jo noita hintoja ja pienin saatavissa oleva muovihitsi maksaa 300 eur + 100 eur suuttimiin. Saa noita muutaman tehtailla että pääsee palkoille.. pitäisiköhän silti...


Noniin,

Piti ryhtyä tuumasta toimeen ja ensimmäinen 4-kaistainen kaistanvaihto on työn alla ja eka sauma hitsattukkin. Aikalailla tehtävissä oleva homma jos on huolellinen..melkein meni jo pilalle, mutta tekiessä oppii.

Työkaluiksi käy hyvä kuumailmapuhallin - tai itse hankin halpiksen Claes Ohlssonilta.

Postailen kuvan kun homma on valmiina...

Ostan sitten aihioiksi käytettyjä Sport kaistanvaihtokaarteita jos on nurkisssasi roikkumassa...tarjoa!

mika.saren(at)kolumbus.fi

tv mika

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 3.903 sekuntia