- Vastaanotettu kiitos 0
Suomen pisin rata
- sjö
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Vaikkette halua kehuskella ratojen pituuksilla ja ominaisuuksilla, niin tehkää se edes sitä varten että minä ja muut kaltaiseni voidaan käyttää sitä hyväksi
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- rocker
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Tsekkaa tämä linkki groups.yahoo.com/group/fww1/
Kirjaudu käyttäjäksi ja tutustu PHOTOS kansion sisältöön. Siellä on paljon kuvia eri radoista ja autoistakin... vähän niinku kättä pidempää siihen kotimittelöön :roll:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- sjö
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
sjö kirjoitti: Mitä
: Ei voi olla totta!! Eikö kellään tän foorumin lukijoista muka ole yli 15 metristä rataa kotona??? Entäs sitten kerhotiloissa tai vastaavissa? Onneksi edes Rocker haluaa laajentaa rataansa
Tässä FinCup ratoja:
Friisilä 32,02m 4-kaistainen scalextric.
Kuopion srk 35m 4-kaistainen scalextric.
Nokia 33,43m 6-kaistainen Super 124 Scalextric.
Pori 22m 4-kaistainen scalextric. (kotirata)
Tampere 26m 4-kaistainen fleischmann.
Vantaa 22,06m 4-kaistainen polistil. (kotirata)
D D D Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Ilman magneettia 10,20s Proslot Porsche 911 GT2
Magneetilla 5,773s SCX Arrows F1
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- matu
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Meillä oli tuossa taannoin vajaa 60 metrinen rata (pidenpiäkin on ollut). Radasta on tehty reportaasi tänne: koti.mbnet.fi/scalenet/
Keimolasta on siis kyse. Kaikki palat on yhden kaverin paloja ja vielä jäi paljon ylikin
a ja R4:a paketti tai pari. Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Ossi
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
ilman magneettia:
10,16 s (Fin Cup GT, Prsolot Porsche 911 GT2)
magneetilla:
6,04 s (Fin Cup F1, TecniToys Jaguar)
Testisessioissa on ilman magneettia ajettu alle 10 s ja fin cup formulalla on kellotettu 5,38 s.
Joskus olen herkutellut ajatuksella, että varattaisiin joku viikonloppu Kaukajärven vapaa-aikatalon liikuntasali ja sitten koko SSH:n porukka roudaisi KAIKKI liikenevät ratapalansa sinne. Uskoisin, että saataisiin rataa kasaan muutama sata metriä

Ratojen pituutta arvosteltaessa kannattaa kiinnittää huomiota myös urien määrään. Kyllähän kaksiuraista rataa R1-säteisillä kaarrepaloilla tunkee 35 m aika pieneenkin tilaan halutessaan...
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Ossi
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- sjö
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
: Kisko ei paljon virtaa hukkaa, ja tuleehan se virtanen teidän seinäpistokkeeseenkin Loviisan uraaninhalkaisulaitokselta asti. Ainoa ongelma lienee ratapätkien liitoskohdat jotka saataa katkaista virran kulun tai heikentää sitä oleellisesti. Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Ossi kirjoitti: Sähköviat tuppaa olemaan aikamoinen vaiva pidemmillä radoilla.
Sen takia suuret radat virroitetaan n. 3m välein :idea:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Epe
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kaitsu kirjoitti: Joskus olen herkutellut ajatuksella, että varattaisiin joku viikonloppu Kaukajärven vapaa-aikatalon liikuntasali ja sitten koko SSH:n porukka roudaisi KAIKKI liikenevät ratapalansa sinne. Uskoisin, että saataisiin rataa kasaan muutama sata metriä
lol: ......siitä sais aikaan melkoisen mediatapahtuman
!! Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- baku24fi
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
terv Baku
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.