22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Mistä ratapaketti pääkaupungiseudulla/länsiuudellamaalla?

  • sjö
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
20.02.2004 07:07 #1075 : sjö
Varmaan monikin tietää, mutta minä en. Mistä voin ostaa Scalextric -ratapaketin kokoa 4 alueella Helsinki, Espoo, Vantaa, Länsi-Uusimaa? Jos netistä löytyy joku Scalextric-myyjä, niin ne myy eioota tai ratakokoa 1 (ja kalliita lisäpaloja :evil: ). Samalla myös haluaisin adapteripalikat vanhan ja uuden radan välille (en löydä mistään :( ). Missä on parhaat valikoimat? Kertokaa äkkiä, etusormea koukuttaa jo.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
20.02.2004 07:20 #1076 : PekkaN
Saman ongelman kanssa painin vuodenvaihteessa... ei loytynyt mistaan (?) 4-koon ratapakettia - siis Suomesta. Lopulta paadyin tilaamaan Hollannista, postikulut 20e, nopea toimitus muistaakseeni 3-4paivaa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • NASCARMAN
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
20.02.2004 08:19 #1077 : NASCARMAN
Vastaus käyttäjältä NASCARMAN aiheessa 4-paketti
:roll: TIETONIKKARI :roll:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • sjö
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
20.02.2004 08:31 #1078 : sjö
Tietonikkarilla on koko 4 ja adapteri C8222 loppu...ainakin netin mukaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • NASCARMAN
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
20.02.2004 08:37 #1079 : NASCARMAN
Vastaus käyttäjältä NASCARMAN aiheessa 4-paketti

sjö kirjoitti: Tietonikkarilla on koko 4 ja adapteri C8222 loppu...ainakin netin mukaan.


Kannattaa soittaa ja kysäistä kuitenkin. Tietonikkari saa varmaan nopeasti täydennystä AMO Oy:n varastosta Vantaalta. Niilä nyt luulisi olevan tavaraa, kun tuovat sitä maahan. :D

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Petteri
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
20.02.2004 10:30 #1080 : Petteri
Noita adaptereita tuntuu löytyvän vähän joka kaupasta n. 5EUR hintaan. Varmin vinkki on lähin lelukauppa ([url:1wqs8pxl] www.lelulaatikko.fi/ [/url]), niillä ei vain jostain syystä mitään muuta yleensä olekaan kaupan. Joitan classick paloja saattaa olla, mutta sportista ei tietoakaan.

Nelospaketin voit varmaan löytää Stockkalta! Itiksen Stockkalla ei ole, mutta keskustasta varmasti löytyy! Itiksessä oli kyllä yksi Ninco kaupan!

Petteri

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Racer
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
28.02.2004 21:27 #1121 : Racer
Käytiin tänään Itiksen lelulaatikossa, löytyi sekä scalen 4-settiä, että adapteripaloja.

Racer

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.404 sekuntia