- Vastaanotettu kiitos 0
Mistä ratapaketti pääkaupungiseudulla/länsiuudellamaalla?
- sjö
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
20.02.2004 07:07 #1075
: sjö
Mistä ratapaketti pääkaupungiseudulla/länsiuudellamaalla? kirjoittanut sjö
Varmaan monikin tietää, mutta minä en. Mistä voin ostaa Scalextric -ratapaketin kokoa 4 alueella Helsinki, Espoo, Vantaa, Länsi-Uusimaa? Jos netistä löytyy joku Scalextric-myyjä, niin ne myy eioota tai ratakokoa 1 (ja kalliita lisäpaloja :evil: ). Samalla myös haluaisin adapteripalikat vanhan ja uuden radan välille (en löydä mistään
). Missä on parhaat valikoimat? Kertokaa äkkiä, etusormea koukuttaa jo.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
20.02.2004 07:20 #1076
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: Mistä ratapaketti pääkaupungiseudulla/länsiuudellamaalla?
Saman ongelman kanssa painin vuodenvaihteessa... ei loytynyt mistaan (?) 4-koon ratapakettia - siis Suomesta. Lopulta paadyin tilaamaan Hollannista, postikulut 20e, nopea toimitus muistaakseeni 3-4paivaa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
20.02.2004 08:19 #1077
: NASCARMAN
Vastaus käyttäjältä NASCARMAN aiheessa 4-paketti
:roll: TIETONIKKARI :roll:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- sjö
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
20.02.2004 08:31 #1078
: sjö
Vastaus käyttäjältä sjö aiheessa Re: Mistä ratapaketti pääkaupungiseudulla/länsiuudellamaalla?
Tietonikkarilla on koko 4 ja adapteri C8222 loppu...ainakin netin mukaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
20.02.2004 08:37 #1079
: NASCARMAN
Kannattaa soittaa ja kysäistä kuitenkin. Tietonikkari saa varmaan nopeasti täydennystä AMO Oy:n varastosta Vantaalta. Niilä nyt luulisi olevan tavaraa, kun tuovat sitä maahan.
Vastaus käyttäjältä NASCARMAN aiheessa 4-paketti
sjö kirjoitti: Tietonikkarilla on koko 4 ja adapteri C8222 loppu...ainakin netin mukaan.
Kannattaa soittaa ja kysäistä kuitenkin. Tietonikkari saa varmaan nopeasti täydennystä AMO Oy:n varastosta Vantaalta. Niilä nyt luulisi olevan tavaraa, kun tuovat sitä maahan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Petteri
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
20.02.2004 10:30 #1080
: Petteri
Vastaus käyttäjältä Petteri aiheessa Re: Mistä ratapaketti pääkaupungiseudulla/länsiuudellamaalla?
Noita adaptereita tuntuu löytyvän vähän joka kaupasta n. 5EUR hintaan. Varmin vinkki on lähin lelukauppa ([url:1wqs8pxl]
www.lelulaatikko.fi/
[/url]), niillä ei vain jostain syystä mitään muuta yleensä olekaan kaupan. Joitan classick paloja saattaa olla, mutta sportista ei tietoakaan.
Nelospaketin voit varmaan löytää Stockkalta! Itiksen Stockkalla ei ole, mutta keskustasta varmasti löytyy! Itiksessä oli kyllä yksi Ninco kaupan!
Petteri
Nelospaketin voit varmaan löytää Stockkalta! Itiksen Stockkalla ei ole, mutta keskustasta varmasti löytyy! Itiksessä oli kyllä yksi Ninco kaupan!
Petteri
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Racer
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
28.02.2004 21:27 #1121
: Racer
Vastaus käyttäjältä Racer aiheessa Re: Mistä ratapaketti pääkaupungiseudulla/länsiuudellamaalla?
Käytiin tänään Itiksen lelulaatikossa, löytyi sekä scalen 4-settiä, että adapteripaloja.
Racer
Racer
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.404 sekuntia