- Vastaanotettu kiitos 0
Rataosien hankkiminen pikkuhiljaa
- Rolf_Moberg
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Rolf Moberg
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rolf_Moberg
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Tuo AloyShop kyllä lyö semmoiset tarjoukset pöytään, meinaan penkiltä pudota. Suomen hintoihin -50% jopa noista rataosista. Oletteko tuolta tilanneet? Sivut olivat vain espanjaksi.
Mitäs muita espanjalaisia, todetusti luotettavia kauppoja on? Googlella koitin hakea, mutta eipä pikaisen haun jälkeen tullut hyviä osumia?
Rolf
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- larzzon
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Ja aika monen liikkeen sivuille olen eksynyt.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Petteri
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Petteri
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rolf_Moberg
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Muutenkin sivu on melko epäselvä. Jotkut nettikaupat ovat loistavia, kaikki on helppoa. Joistakin ei tahdo saada millään tolkkua.
Aloy ei vastaa sähköpostiinkaan näköjään.
TopSpeediltä olen kaksi tilausta tehnyt Saksasta. Ehkä Pendle on sitten hintojen takia seuraava ostospaikka rataosille.
Rolf
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Epe
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
. Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Petteri
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Rolf_Moberg kirjoitti: Aloy ei vastaa sähköpostiinkaan näköjään.
Kirjoititko epsanjaksi
Itse tein heräte oston Australiasta. SCX:n McLaren kimi lähti 29EUR:n hintaan. Tosin postikulut yhdelle autolle oli 9,90 joten aika pieneksi säästöt jäi... mutta jos pari tai useamman ostais niin sitten... Tosin!!! noi voi joutua tulliin ja saattaa tulla maksamaan jotakin lisää nim.merk. kokemusta aiheesta
[url:3hcr72uk] www.slotcar-heaven.com.au [/url]
Autot tuolla tuntuu olevan halpoja, mutta rata taas ei
Petteri
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Petteri kirjoitti:
Rolf_Moberg kirjoitti: Aloy ei vastaa sähköpostiinkaan näköjään.
Kirjoititko epsanjaksi)
Itse tein heräte oston Australiasta. SCX:n McLaren kimi lähti 29EUR:n hintaan. Tosin postikulut yhdelle autolle oli 9,90 joten aika pieneksi säästöt jäi... mutta jos pari tai useamman ostais niin sitten... Tosin!!! noi voi joutua tulliin ja saattaa tulla maksamaan jotakin lisää nim.merk. kokemusta aiheesta)
[url:2wmox1dl] www.slotcar-heaven.com.au [/url]
Autot tuolla tuntuu olevan halpoja, mutta rata taas ei(
Petteri
Autoja ei kannata tilata Austraaliasta kuin yksi kerrallaan muuten jäävät tulliin. Tulli nappaa välistä 0,8% tullia ja 22% Alv. Alv menee myös rahdista. Scalen Bob Jane Camaro maksoi vaivaiset 38€ rahteineen, kun Englannista sitä saa hintaan... 75-85€ rahteineen... jos edes saa enää.
www.armchairracer.com.au/
Olen ostanut täältä muutamia autoja ja toimitukset ovat olleet luotettavia. Suosittelen!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Ei tuokaan ole huono vaihtoehto, pitänee vain päivystää joskos tulisi vastaan sitä mitä itse haluaa.
Itselleni osui kaikki kohdalleen ja odottelenkin jonkin verran Fleischmannin paloja.... juuri niitä mitä hain ! ja halavalla
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- lmfmis
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Tumppi kirjoitti: www.ebay.com
Ei tuokaan ole huono vaihtoehto, pitänee vain päivystää joskos tulisi vastaan sitä mitä itse haluaa.
...tai laittaa päivystäjän.
Itse olen tilannut www.slotracershardware.com/ vastaavat hyvin sähköpostiin ja ovat joustavia.
Vinkkivinkki on tuo scalen T3 rata jossa on peräti 22 kpl R3 mutkaa. 179 eur.
tv mika
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Petteri
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
35cm suora - 6EUR/kpl
R3 kaarre - 6EUR/kpl
R2 kaarre - 3,50EUR/kpl
½ tai 1/4 suora - 5EUR/kpl
Jos ostos on 100EUR niin hinnat sisältää postimaksun Itävallasta Suomeen. Jos menee yli tuon niin voi vielä jotain alettakin saada.
Myös SCX:n bordereita sopuhintaan tarjolla....
Mikäli kiinnostusta on laittakaa mailia Petteri(at)puisto.org niin annan yhteystietoja ja tarvittaessa neuvoja maksun suorittamisessa. Itse ostin juuri ylibudjettini joten en nyt pysty osallistumaan. Toki jos jotain kimppaa tarvitaan niin voin muutaman suoran ja R3 kaarteen ottaa, jos ei muuten 100EUR tule täyteen...
Petteri
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.