22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Rataosien hankkiminen pikkuhiljaa

  • Rolf_Moberg
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
15.02.2004 14:02 #1050 : Rolf_Moberg
Rataosien hankkiminen pikkuhiljaa kirjoittanut Rolf_Moberg
Onko näillä ulkolaisilla kauppiaille, kuten Pendle, tapana laittaa tammikuun tapaan erikoistarjouksia rataosistansa? Standardimutkia sai melko kohtuuhintaan niin Nincoon, Scaleen kuin SCX-rataankin. Onko kukaan nähnyt vastaavia noin 50%:n tarjouksia muualla? Isoon rataan tarvitsee aika huikean määrän paloja. Jos listahinta on 300 punnan paikkeilla, ei tahdo raaskia ostaa. Ulompia kurveja ja suoriakin tarvittaisiin, ei pelkkkiä standardikurveja.

Rolf Moberg

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • NASCARMAN
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
16.02.2004 05:50 #1056 : NASCARMAN
Vastaus käyttäjältä NASCARMAN aiheessa Rataosien hankkiminen pikkuhiljaa
Kannattaa kysellä Espanjan kauppiailta koska siellä hinnat ovat perinteisesti olleet edullisempia kuin muualla esim. Aloy Shop.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Rolf_Moberg
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
16.02.2004 19:01 #1060 : Rolf_Moberg
Vastaus käyttäjältä Rolf_Moberg aiheessa Espanjalaiset kauppiaat?
Ohhoh!

Tuo AloyShop kyllä lyö semmoiset tarjoukset pöytään, meinaan penkiltä pudota. Suomen hintoihin -50% jopa noista rataosista. Oletteko tuolta tilanneet? Sivut olivat vain espanjaksi.

Mitäs muita espanjalaisia, todetusti luotettavia kauppoja on? Googlella koitin hakea, mutta eipä pikaisen haun jälkeen tullut hyviä osumia?

Rolf

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • larzzon
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
18.02.2004 14:41 #1066 : larzzon
Vastaus käyttäjältä larzzon aiheessa Re: Rataosien hankkiminen pikkuhiljaa
Yhdestäkään ulkomaan liikkeestä en ole koskaan henkilökohtaisesti tilannut, joten luotettavuudesta en osaa sanoa mitään. Aloyshop on kuitenkin halvin niistä kaupoista, joita netissä on tullut vastaan. Itse asiassa monet muut espanjalaiset liikkeet eivät ainakaan autojen osalta ole lähellekään yhtä halpoja.

Ja aika monen liikkeen sivuille olen eksynyt.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Petteri
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
18.02.2004 19:11 #1067 : Petteri
Vastaus käyttäjältä Petteri aiheessa Re: Rataosien hankkiminen pikkuhiljaa
Mutta tuo AloyShop ei taida toimittaa ulkomaille ja kotimaankin toiminta on hieman alkeellisella tasolla, malliin tilaus menee sähköpostilla ja sitten joku ottaa yhteyttä jne......

Petteri

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Rolf_Moberg
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
18.02.2004 19:20 #1068 : Rolf_Moberg
Vastaus käyttäjältä Rolf_Moberg aiheessa Aloy et al
Jep, Aloyn kieli on espanja, ei motivoi opiskelemaan vielä tämä autorataharrastus.
Muutenkin sivu on melko epäselvä. Jotkut nettikaupat ovat loistavia, kaikki on helppoa. Joistakin ei tahdo saada millään tolkkua.

Aloy ei vastaa sähköpostiinkaan näköjään.

TopSpeediltä olen kaksi tilausta tehnyt Saksasta. Ehkä Pendle on sitten hintojen takia seuraava ostospaikka rataosille.

Rolf

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Epe
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
18.02.2004 22:23 #1069 : Epe
Vastaus käyttäjältä Epe aiheessa Re: Rataosien hankkiminen pikkuhiljaa
En ole itse ( uskaltanut :lol: ) tilata vielä ulkomailta, mutta muistaisin jonkun kertoneen että nuo etelämaalaiset toimittajat ovat varsin "epäluotettavia". Pendleä taas ovat kaikki kehuneet :D .

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Petteri
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
18.02.2004 23:02 #1070 : Petteri
Vastaus käyttäjältä Petteri aiheessa Re: Aloy et al

Rolf_Moberg kirjoitti: Aloy ei vastaa sähköpostiinkaan näköjään.


Kirjoititko epsanjaksi ;-) )

Itse tein heräte oston Australiasta. SCX:n McLaren kimi lähti 29EUR:n hintaan. Tosin postikulut yhdelle autolle oli 9,90 joten aika pieneksi säästöt jäi... mutta jos pari tai useamman ostais niin sitten... Tosin!!! noi voi joutua tulliin ja saattaa tulla maksamaan jotakin lisää nim.merk. kokemusta aiheesta :-) )

[url:3hcr72uk] www.slotcar-heaven.com.au [/url]

Autot tuolla tuntuu olevan halpoja, mutta rata taas ei :-( (

Petteri

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • NASCARMAN
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
19.02.2004 05:52 #1071 : NASCARMAN
Vastaus käyttäjältä NASCARMAN aiheessa Re: Aloy et al

Petteri kirjoitti:

Rolf_Moberg kirjoitti: Aloy ei vastaa sähköpostiinkaan näköjään.


Kirjoititko epsanjaksi ;-) )

Itse tein heräte oston Australiasta. SCX:n McLaren kimi lähti 29EUR:n hintaan. Tosin postikulut yhdelle autolle oli 9,90 joten aika pieneksi säästöt jäi... mutta jos pari tai useamman ostais niin sitten... Tosin!!! noi voi joutua tulliin ja saattaa tulla maksamaan jotakin lisää nim.merk. kokemusta aiheesta :-) )

[url:2wmox1dl] www.slotcar-heaven.com.au [/url]

Autot tuolla tuntuu olevan halpoja, mutta rata taas ei :-( (

Petteri


Autoja ei kannata tilata Austraaliasta kuin yksi kerrallaan muuten jäävät tulliin. Tulli nappaa välistä 0,8% tullia ja 22% Alv. Alv menee myös rahdista. Scalen Bob Jane Camaro maksoi vaivaiset 38€ rahteineen, kun Englannista sitä saa hintaan... 75-85€ rahteineen... jos edes saa enää.

www.armchairracer.com.au/

Olen ostanut täältä muutamia autoja ja toimitukset ovat olleet luotettavia. Suosittelen!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
20.02.2004 12:46 #1081 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Re: Rataosien hankkiminen pikkuhiljaa
www.ebay.com

Ei tuokaan ole huono vaihtoehto, pitänee vain päivystää joskos tulisi vastaan sitä mitä itse haluaa.

Itselleni osui kaikki kohdalleen ja odottelenkin jonkin verran Fleischmannin paloja.... juuri niitä mitä hain ! ja halavalla ;-) )

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • lmfmis
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
15.06.2004 12:09 #1373 : lmfmis
Vastaus käyttäjältä lmfmis aiheessa Re: Rataosien hankkiminen pikkuhiljaa

Tumppi kirjoitti: www.ebay.com

Ei tuokaan ole huono vaihtoehto, pitänee vain päivystää joskos tulisi vastaan sitä mitä itse haluaa.


...tai laittaa päivystäjän.

Itse olen tilannut www.slotracershardware.com/ vastaavat hyvin sähköpostiin ja ovat joustavia.

Vinkkivinkki on tuo scalen T3 rata jossa on peräti 22 kpl R3 mutkaa. 179 eur.


tv mika

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Petteri
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
15.06.2004 12:27 #1374 : Petteri
Vastaus käyttäjältä Petteri aiheessa Re: Rataosien hankkiminen pikkuhiljaa
Haluaako joku tilata ScaleSPort ratapaloja seuraavaan hintaan:

35cm suora - 6EUR/kpl
R3 kaarre - 6EUR/kpl
R2 kaarre - 3,50EUR/kpl
½ tai 1/4 suora - 5EUR/kpl

Jos ostos on 100EUR niin hinnat sisältää postimaksun Itävallasta Suomeen. Jos menee yli tuon niin voi vielä jotain alettakin saada.

Myös SCX:n bordereita sopuhintaan tarjolla....

Mikäli kiinnostusta on laittakaa mailia Petteri(at)puisto.org niin annan yhteystietoja ja tarvittaessa neuvoja maksun suorittamisessa. Itse ostin juuri ylibudjettini joten en nyt pysty osallistumaan. Toki jos jotain kimppaa tarvitaan niin voin muutaman suoran ja R3 kaarteen ottaa, jos ei muuten 100EUR tule täyteen...

Petteri

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.902 sekuntia