- Vastaanotettu kiitos 0
Voinko yhdistää 70-luvun ja uuden Scalextricsin
- sjö
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
11.02.2004 12:44 #1021
: sjö
Voinko yhdistää 70-luvun ja uuden Scalextricsin kirjoittanut sjö
Minulla on lapsuudesta jäänyt vajaa 10m Scalextrix rata, mutta sähkölaitteet on sökönä ja autotkin vähän niin ja näin. Voinko nyt ostaa kaupasta halvimman ratapaketin jolla saisin sähköosat ja uudet autot ja liittää ne vanhoihin rataosiin. Rata on hankittu suunnilleen vuonna 1975.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
11.02.2004 13:21 #1022
: NASCARMAN
Vastaus käyttäjältä NASCARMAN aiheessa C8222
Kyllä voit 
Adapterisarjan numero on C8222 ja sitä on ollut myynnissä
jopa suurissa marketeissa. Näin wanhat rataosat vuodesta 1963 asti ovat käytettävissä.

Adapterisarjan numero on C8222 ja sitä on ollut myynnissä
jopa suurissa marketeissa. Näin wanhat rataosat vuodesta 1963 asti ovat käytettävissä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Epe
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
11.02.2004 14:47 #1028
: Epe
Ja vieläkin vanhemmat ( <<1963 ) rataosat pystyy yhdistään classic rataan adapteripala PT/50:llä. Eli kaikki kolme sukupolvea voi yhdistää toisiinsa
, fiksu juttu.
Vastaus käyttäjältä Epe aiheessa Re: C8222
NASCARMAN kirjoitti: Näin wanhat rataosat vuodesta 1963 asti ovat käytettävissä.
Ja vieläkin vanhemmat ( <<1963 ) rataosat pystyy yhdistään classic rataan adapteripala PT/50:llä. Eli kaikki kolme sukupolvea voi yhdistää toisiinsa
, fiksu juttu. Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
12.02.2004 05:51 #1033
: NASCARMAN
Juu... itsellänikin on näitä PT/50 adaptereita ja wanhaa kumirataa. Joskus nuorena tuli tehtyä ratoja jossa oli, sekä kumirataa, että classic rataa. Wanha tappiohjurilla varustettu Scalen Ferrari 156 oli aika lyömätön silloin. Pitäisikö vielä kokeilla yhdistää kaikkia kolmen eri sukupolven rataosia toisiinsa :roll:
Scalelta tulee muuten Sport rataan uusi rataosa joka on puuttunut tähän asti eli sisämutkan 22,5 asteen pala. Näin on mahdollista tehdä 8-kaistainen mutka vain tuolla 22,5 asteen säteellä. C8278 on sen numero ja se näkyy uudessa luettelossa. Sehän vastaa classic systeemin PT/55 osaa jota ei ole tehty kuin 60-luvulla.
Vastaus käyttäjältä NASCARMAN aiheessa Re: C8222
Epe kirjoitti:
NASCARMAN kirjoitti: Näin wanhat rataosat vuodesta 1963 asti ovat käytettävissä.
Ja vieläkin vanhemmat ( <<1963 ) rataosat pystyy yhdistään classic rataan adapteripala PT/50:llä. Eli kaikki kolme sukupolvea voi yhdistää toisiinsa, fiksu juttu.
Juu... itsellänikin on näitä PT/50 adaptereita ja wanhaa kumirataa. Joskus nuorena tuli tehtyä ratoja jossa oli, sekä kumirataa, että classic rataa. Wanha tappiohjurilla varustettu Scalen Ferrari 156 oli aika lyömätön silloin. Pitäisikö vielä kokeilla yhdistää kaikkia kolmen eri sukupolven rataosia toisiinsa :roll:
Scalelta tulee muuten Sport rataan uusi rataosa joka on puuttunut tähän asti eli sisämutkan 22,5 asteen pala. Näin on mahdollista tehdä 8-kaistainen mutka vain tuolla 22,5 asteen säteellä. C8278 on sen numero ja se näkyy uudessa luettelossa. Sehän vastaa classic systeemin PT/55 osaa jota ei ole tehty kuin 60-luvulla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.247 sekuntia