- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
EEC 2009
Less
Lisää
07.04.2008 09:12 #8970
: PekkaN
Nyt on sitten taas tällaista ilmassa:
www.imca-slotracing.com/2009%20EEC.htm
eli 2009 EEC-sarja ajettaisiin protoilla 5 osakilpailun voimin...
www.imca-slotracing.com/2009%20EEC.htm
eli 2009 EEC-sarja ajettaisiin protoilla 5 osakilpailun voimin...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
07.04.2008 09:51 #8971
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: EEC 2009
Ei ihan halpaa lystiä. Jos nyt vaikka laskee, että pelkkiin lentoihin menee kaksihenkisellä joukkueella about 500 EUR / kisa... Ei muuta kuin sponsoria metsästämään...
Tuntuu aika raskaalle sarjalle täältä pohjolasta käsin tarkasteltuna. Musta nykyinen kolme osakilpailua olisi ihan riittävästi. Ja senkin voisi sijoittaa tasaisemmin vuoden ajalle. Suurin osa kilpailijoista ajaa kuitenkin omia kansallisia sarjojaan sekä IMCA worldsit.
Tuli muuten mieleen, että pystyykö noihin nykyaikaisiin LMP-protoihin rakentamaan sidewinder-alustan? Onko mittakaavan mukaisessa korissa tarpeeksi tilaa mosalle? Vai onko mentävä in-line alustaan?
-kaitsu
Tuntuu aika raskaalle sarjalle täältä pohjolasta käsin tarkasteltuna. Musta nykyinen kolme osakilpailua olisi ihan riittävästi. Ja senkin voisi sijoittaa tasaisemmin vuoden ajalle. Suurin osa kilpailijoista ajaa kuitenkin omia kansallisia sarjojaan sekä IMCA worldsit.
Tuli muuten mieleen, että pystyykö noihin nykyaikaisiin LMP-protoihin rakentamaan sidewinder-alustan? Onko mittakaavan mukaisessa korissa tarpeeksi tilaa mosalle? Vai onko mentävä in-line alustaan?
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Less
Lisää
- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
08.05.2008 07:36 #9111
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: EEC 2009
Uutta plääniä taas kehissä:
www.imca-slotracing.com/EdiNew.htm#EEC2009
Pitäisiköhän vinkata Herttoniemen ja Hyvinkään 8-uraisista, jos vaikka
saataisiin 1 kisa kotimaahan?
www.imca-slotracing.com/EdiNew.htm#EEC2009
Pitäisiköhän vinkata Herttoniemen ja Hyvinkään 8-uraisista, jos vaikka
saataisiin 1 kisa kotimaahan?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
08.05.2008 08:59 #9112
: Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Re: EEC 2009
Kartassa ainakin Helsinki näkyy. Joten ilman muuta.
Hakekaa kisat ihan vapaasti, kyllä me ne järkätään, kunhan ei vain mene muiden kisojen kanssa päällekkäin...
Hakekaa kisat ihan vapaasti, kyllä me ne järkätään, kunhan ei vain mene muiden kisojen kanssa päällekkäin...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Less
Lisää
- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
19.05.2008 05:19 #9143
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: EEC 2009
EEC-evoluution toistaiseksi viimeisin versio tarjoillaan täällä:
www.imca-slotracing.com/2009-EEC.htm
Näyttää ainakin kisaviikonloput siedettävän pituisilta: La 12:00 - Su 12:00.
www.imca-slotracing.com/2009-EEC.htm
Näyttää ainakin kisaviikonloput siedettävän pituisilta: La 12:00 - Su 12:00.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Less
Lisää
- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
08.08.2008 04:41 #9369
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: EEC 2009
...ja taas on lottopalloa pyöritetty:
[url:1imi0y1o] www.imca-slotracing.com/2009-EEC.htm [/url]
nyt ajetaankin sitten ALMS protoilla :roll:
[url:1imi0y1o] www.imca-slotracing.com/2009-EEC.htm [/url]
nyt ajetaankin sitten ALMS protoilla :roll:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
18.08.2008 09:04 #9398
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: EEC 2009
EEC-sarjaa varten on avattu oma foorumi:
[url:1ep2gd3w] www.eecmodelracing.eu/forum/ [/url]
Käykääpä rekisteröitymässä jos homma kiinnostaa.
-kaitsu
[url:1ep2gd3w] www.eecmodelracing.eu/forum/ [/url]
Käykääpä rekisteröitymässä jos homma kiinnostaa.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
18.08.2008 09:09 #9399
: Kaitsu
Syynä tuohon on se, että IMCA Worldsit ajetaan Amerikan mantereella, jossa ALMS lienee tunnetumpi. Ihan hyvä peruste ajatellen "suuren" yleisön kiinnostusta.
EEC puolestaan vedetään sen vuoksi ALMS-kalustolla, että worldsita ja EEC:n voi ajaa samalla autolla. Hyvä peruste myös tuo.
Mites meillä? Hyväksytäänkö myös ALMS-kalusto?
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: EEC 2009
"PorscheFreak kirjoitti: nyt ajetaankin sitten ALMS protoilla :roll:
Syynä tuohon on se, että IMCA Worldsit ajetaan Amerikan mantereella, jossa ALMS lienee tunnetumpi. Ihan hyvä peruste ajatellen "suuren" yleisön kiinnostusta.
EEC puolestaan vedetään sen vuoksi ALMS-kalustolla, että worldsita ja EEC:n voi ajaa samalla autolla. Hyvä peruste myös tuo.
Mites meillä? Hyväksytäänkö myös ALMS-kalusto?
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.279 sekuntia