Aikas kovan luokan uutinen on se, että FIA GT:n viralliset sivut julkaisivat tänään artikkelin IMCA:n malliauto EM-sarjasta.
Koska viimeksi ura-autoilu on noteerattu autourheilun korkeimmalla taholla?
Tuolla LMS-foorumissa puhutaan, että jotain muutakin yhteistyötä olisi luvassa virallisen FIA GT-organisaation kanssa. Itse Stephane Ratel on kuulemma kiinnostunut nyt aiheesta...
Jatkoa odotellessa...
www.fiagt.com/index.php
www.fiagt.com/newsitem.php?key=1468
-kaitsu