22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

STEPHAN WIESEL X-MAS TROPHY

Lisää
21.12.2007 08:07 #8056 : PekkaN
5-ryhmän hirviöillä ajetaan parit Joulukisat vuoden päästä.

Kilpailijoille joilla >5 IOC points:
[url:2q1o018v] www.imca-slotracing.com/2008-XMAS2.htm [/url]
ajetaan DRM "1981" autoilla.

...ja vielä toinen sessio viikkoa ennen, jos ei tuohon edelliseen mahtunut:
[url:2q1o018v] www.imca-slotracing.com/2008-XMAS6.htm [/url]
ja tämä taas ajetaan 1978 kalustolla.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.434 sekuntia