- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
Pistä Kimitystä Nismon kylkeen
Less
Lisää
25.10.2007 05:47 #7631
: PekkaN
Pistä Kimitystä Nismon kylkeen kirjoittanut PekkaN
Kimin F1-mestaruutta pitää tietysti hehkuttaa "sopivan huomaamattomasti" (pääpaino lainausmerkeillä) tuolla Worldseissa ensi viikolla, joten Nismoon pitää nyt ehdottomasti saada joku sopivan kylmä jäämiehen kunnianosoitus- / sponsoritarra.
Joten tähän ketjuun hyviä sloganeita / kuvia / ideoita, mitä lätkäistä auton kylkeen. Aikaa 30.10. asti.
Joten tähän ketjuun hyviä sloganeita / kuvia / ideoita, mitä lätkäistä auton kylkeen. Aikaa 30.10. asti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- ilkkab
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
25.10.2007 08:29 #7634
: ilkkab
Vastaus käyttäjältä ilkkab aiheessa Re: Pistä Kimitystä Nismon kylkeen
Oveen pieni Ferrarin logo ja Suomen lippu, ainakin F1-katsomoissa kyseinen yhdistelmä merkitsee vain yhtä asiaa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
25.10.2007 08:40 #7635
: KaiR
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Re: Pistä Kimitystä Nismon kylkeen
Olisikos yksinkertainen kauneinta, huomaamattomuudesta en sitten niin tiedä? NIIN ISOLLA kuin vaan korin kylkeen mahtuu teksti KIMI ja that´s it ? Ei tarvitse kilpakumppanien tulla kysymään että "mistä maasta sitä vieraat tulloo?"
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.238 sekuntia