22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Pistä Kimitystä Nismon kylkeen

Lisää
25.10.2007 05:47 #7631 : PekkaN
Kimin F1-mestaruutta pitää tietysti hehkuttaa "sopivan huomaamattomasti" (pääpaino lainausmerkeillä) tuolla Worldseissa ensi viikolla, joten Nismoon pitää nyt ehdottomasti saada joku sopivan kylmä jäämiehen kunnianosoitus- / sponsoritarra.

Joten tähän ketjuun hyviä sloganeita / kuvia / ideoita, mitä lätkäistä auton kylkeen. Aikaa 30.10. asti.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • ilkkab
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
25.10.2007 08:29 #7634 : ilkkab
Vastaus käyttäjältä ilkkab aiheessa Re: Pistä Kimitystä Nismon kylkeen
Oveen pieni Ferrarin logo ja Suomen lippu, ainakin F1-katsomoissa kyseinen yhdistelmä merkitsee vain yhtä asiaa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
25.10.2007 08:40 #7635 : KaiR
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Re: Pistä Kimitystä Nismon kylkeen
Olisikos yksinkertainen kauneinta, huomaamattomuudesta en sitten niin tiedä? NIIN ISOLLA kuin vaan korin kylkeen mahtuu teksti KIMI ja that´s it ? Ei tarvitse kilpakumppanien tulla kysymään että "mistä maasta sitä vieraat tulloo?"

Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.238 sekuntia