IMCA WORLDS 2007 lähestyy
Kisat käynnistyvät perjantaina 2. marraskuuta. Aamupäivä vedetään vapaita treenejä kaikkien luokkien kalustolla.
Perjantai-ilta ja lauantaiaamu ajetaan SUPER GT & JGTC luokkien kalustolla lämmittelyksi kaksi kisaa. Pekan parina on kovan luokan skaalaslottaaja englannista: Brian Saunders. Brianhan ajoi viime kaudella Fyhrin Matin kansa ISRA MM:ssä production-luokan maailmanmestaruuteen. Saas nähdä toistaako historia EM-kisoissa itseään...
Markon parina näyttää olevan veteraanikuski John Emmons jenkeistä ja Artun puolestaan Brasilian Marcelo Triginelli. Kumma, että järjestäjä ei ajata isää ja poikaa samassa teamissa.
Lauantaina päästään iltapäivällä vetämään myös Nissan Nismoilla kun ajetaan henkilökohtaisesta yhdistetystä junnujen ja amatöörien MM:stä. Suomipojat pääsevätkin kaikki tähän kisaan, mikä on hyvää harjoitusta varsinaista MM-kisaa ajatellen.
Arttu on edelleen porukan nuorin, mutta malliautokokemusta on vuoden aikana kertynyt reilusti lisää. Eiköhän Arttu näytä nyt Keski-Euroopan pojille kuinka malliautoa viedään.
Sunnuntai on pyhitetty viikonlopun päätapahtumalle eli 1/24 malliautojen MM-kilpailulle.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
oletteko huomioineet, että kahvat kytketään rataan jenkkistandardin mukaan "alligator clipseillä". Käsittääkseni kotoinen hauen leuka.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Ehkä joku tätä lukeva kansainvälisillä tantereilla kolunnut slottiharrastaja voi antaa jotain vinkkejä hyvistä leuoista.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Näyttää Brianilla olevan tuollainen weppikauppakin: www.bslotcar.com
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Osku
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Pikkasen offtopiccina: Meikä suhaa ainoana Suomalaisena samana viikonloppuna Saksassa Friedrichshafenissa vähän lyhyempää matkaa... ilman niitä mutkia ja turhaa jarruttelua

-Osku
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Nissan Nismojen harjoitukset ajettu. Uuden radan pito-olosuhteet vielä heikot joten kierrosajat erien välillä eivät ole vertailukelpoisia.
Arttu ja Marko ajoivat aamun toisessa harjoituserässä. Artun kierrosajat liukkaalla radalla tasoa 9,4 s.
Pekka ajoi omassa erässään tasoa 8,8 s ja auto toimii hyvin. Nopeinta vauhtia pitivät tässä erässä norjalaiset mennen tasoa 8,4 s.
Koko Nismojen harjoitusten nopein oli viimeisessä erässä ajanut Nick de Wachter ajalla 7,95 s.
Tätä kirjoitellessa JGTC autojen harjoitukset ovat meneillään. Arttu ja Marko ovat jo käyneet radalla. Pekka valmistautuu Super GT harjoituksiin rakentamalla uutta alustaa (MoMo X-SW 07.1 GT). Toivottavasti saa kasaan ajoissa.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Huomenna lisää.
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Artun ja Markon sijoituksesta ei ole tätä kirjoitettaessa tietoa.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.