- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
MoMo X-SW 07.1 GT
Verrattuna "normaaliin" X-SW 07.1:een (SLP-sääntöjen mukainen):...i needed a chassis from Momo to meet the IMCA rules, and Momo did it (X-SW07 GT).
...GT version is identical, only changes the sizes for the wheels and the motor holder (fox motor).
...if you tell to mathias that you want the new version for 27,5mm rear, he can supply without problems.
X-SW 07.1 GT mahdollisesti luokitellaan IMCA:n taholta ensi viikolla:
www.imca-slotracing.com/LatestNew.htm#MP06NEW
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Ihmettelinkin sitä kun Frances kertoi ajaneensa X-SW07 alustalla Alsdorfissa. Piti tässä alkaa kaivamaan kisan sääntöjä esiin ja tarkistaa onko ne olleet IMCAn mukaiset. Ilmeisesti ovat siis olleet.
IMCAn sääntöjen henkeen ei oikein kyllä istu "tiskin alta" myytävät alustat.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
[url:3g76zjrl] www.imca-slotracing.com/LatestNew.htm [/url]
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
MOMO X-SW 07 GT HOMOLOGATED FOR WORLDS
Toisaalta IMCAn varsinaisissa säännöissä ei ole mitään mainintaa mistään luokituksista. Siellä lukee:
All commercially available production Model car chassis' are allowed.
Jos tuota alustaa myy Franspeed niin kyllä se mun käsittääkseni on "commercially available".
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
Ei vaan ollut tuossa tekstiosuudessa kovin selvästi vaan ilmaistu samaa asiaa:
There is no need to homologate the MoMo X-SW 07.1 ...
Mitenkähän tuossa mahtaa maavaran kanssa käydä kun renkaat ohenevat? (1.1mm maavara 27,5mm renkailla)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Frances tosiaan kehui tuon rungon maasta taivaisiin. Ymmärrettävää tietysti jos hän aikoo sitä nyt jatkossa myydä :lol: Sanoi autonsa olleen kaarreosuuksilla selvästi kisan nopein.
Mä tosiaan ostin itse tuon X-SW 06:en. Se on hyvin pitkälti sama kuin 07, mutta rungon etuosassa on painoeroa. Ajattelin kokeilla sitä tulevan kauden mittaan jossain FSC-protossa. Rengaskokonsa puolesta (takana 26 mm ja edessä joko 24 tai 25,5 mm) istuisi kohtuullisen hyvin FSC-autoon. Toivottavasti ei ole liian pitkä.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
Kohta lähtee tilaus... kukahan ostaisi 2 kpl käyttämättömiä MP-06 alustoja
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Viestejä: 1218
- Vastaanotettu kiitos 37
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.