1/32 Worlds 2008
19.06.2007 11:25 #7168
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
1/32 Worlds 2008 kirjoittanut Kaitsu
IMCAn sivuilla on tällä hetkellä pääpaino 1/24 Le Mans -kisalla, mutta -08 worldsien aikatauluista löytyy parin vuoden tauon jälkeen myös 1/32 MM-kilpailu. Hyvä hyvä. Veikkaan, että taustalla on yritys saada ranskalaiset 1/32-harrastajat mukaan IMCAn kisoihin.
Edellisen kerran 1/32-malliautojen MM:stä ajettiin vuonna 2006. Tuolloin kalustona oli DTM-korilla varustetut TSRF-autot jotka oli varustettu NSR:n viripalikoilla.
Tuleva MM ajetaan NSR:n handout-autoilla (Mosler?).
-kaitsu
Edellisen kerran 1/32-malliautojen MM:stä ajettiin vuonna 2006. Tuolloin kalustona oli DTM-korilla varustetut TSRF-autot jotka oli varustettu NSR:n viripalikoilla.
Tuleva MM ajetaan NSR:n handout-autoilla (Mosler?).
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
18.11.2007 17:38 #7843
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: 1/32 Worlds 2008
Välillä kadoksissa ollut 1/32 MM-kisa on palannut taas IMCA Worlds 2008 ohjelmaan. Autona NSR Mosler. Kisaan otetaan mukaan 24 parasta 1/24 Worldseistä. Tuo tieto pistää kyllä tappelemaan jokaisesta sijasta 1/24 kisassa vaikka isot autot menisi kuinka pieleen...
-kaitsu
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.268 sekuntia