22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Interserie 2007

  • Scalextric fani
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
14.02.2007 18:39 #6341 : Scalextric fani
Vastaus käyttäjältä Scalextric fani aiheessa Re: Interserie 2007
moi, mitja onko nuo nyt lopulliset tulokset??? Siis noi alimmat sarja tulokset/kokonaispisteet???

T Henri

ps. en aja enään lolalla :wink:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Lauri Perkele
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
14.02.2007 20:00 #6342 : Lauri Perkele
Vastaus käyttäjältä Lauri Perkele aiheessa Re: Interserie 2007

Scalextric fani kirjoitti: moi, mitja onko nuo nyt lopulliset tulokset??? Siis noi alimmat sarja tulokset/kokonaispisteet???


Lauseesta "lähettäkää mulle viimeisen kisan tulokset" voisin varovasti päätellä, että lauatain skaban tuloksia ei ole sisällytetty.

Toissa kerrallahan muuten nähtiin Interseriessä historiallinen hetki: takis ohitti kierroksella (normaali ohitus on kuulemma nähty joskus viime kaudella)! Onnea ja menestystä!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Scalextric fani
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
15.02.2007 11:35 #6349 : Scalextric fani
Vastaus käyttäjältä Scalextric fani aiheessa Re: Interserie 2007
Heh, Takis ajaa oikeasti jo tosi hyvin!!! Kinnunen kulkee!! Ja tossa ei näköjään oo noita 4. kisan tuloksia... toi sarjatilanne saattaa olla oikea.. koska en minä varmaan kolmen kisan jälkeen viides ole.. en janut 1.kisaa ollenkaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mitjaT
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
15.02.2007 22:14 #6354 : mitjaT
Vastaus käyttäjältä mitjaT aiheessa Sarjatilanne
Jep, Lauri oli oikeassa; Jos tsigaa edellisen viestini otsikkoa, se kuuluu: "Sarjatilanne 3.2.2007". En oo vielä saanut infoa vikan kisan tuloksista, eli vielä kerran, tiedon haltija lähettäköön setin mulle, niin sysään sen tänne heti, kun mahdollista. Omalta osaltani näyttää kausi huonolta osallistumisen suhteen. Vois ehkä järkätä pari keskiviikkoskabaa, kuten kokouksessa oli puhettakin. En oo niinkään huolissani sijoituksestani, mutta olis nastaa päästä vähän ajelemaankin. En taida päästä ainakaan pariin seuraavaan kisaan keikkakiireiden takia, mutta järjestelyt näyttävät pelaavan hyvällä rutiinilla jo ilmankin, mut joo, olis kivaa päästä suhaan. Mitja.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Lauri Perkele
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
16.02.2007 18:48 #6357 : Lauri Perkele
Vastaus käyttäjältä Lauri Perkele aiheessa Re: Sarjatilanne
Moro

puhuttiin, että seuraavat skabat olisivat 3.3., pääsetkö mestoille? Silloin voisi sopia päivämäärät keskiviikkokisoille.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Aatu
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
17.02.2007 21:03 #6365 : Aatu
Vastaus käyttäjältä Aatu aiheessa Re: Interserie 2007
Miten muka Takis oli mua nopeampi viime kisassa, enkös mä puhaltanut miehen ohi ihan lopussa kun Takiksella alkoivat ongelmat? :shock:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mitjaT
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
20.02.2007 18:32 #6398 : mitjaT
Vastaus käyttäjältä mitjaT aiheessa Aatu
En osaa sanoa. Kopioin tiedot Aintilan lähettämästä meilistä. Itsehän en ollut paikalla. Jos on epäilyksiä tietojen oikeellisuuden suhteen, täytyy varmaan ottaa yhteyttä Aintilaan, Salosen Mikkoon tai Juha Volotiseen. Käsittääkseni em. tyypit hoitivat järjestelyt. Niin, tulikin vielä mieleeni, että puhuthan nyt varmasti viimeistä edellisestä kisasta, etkä viimeisestä? Joka tapauksessa, jos on pienintäkään epäilystä, niin ota asia puheeksi esim. ensi kisoissa. Itse en ole saapuvilla silloinkaan, mutta kysy edellämainituilta. Pitäähän tulosten ja sarjatilanteen olla kondiksessa. Mitja.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mitjaT
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
20.02.2007 18:38 #6399 : mitjaT
Vastaus käyttäjältä mitjaT aiheessa Aatu
Okei, nyt näinkin viestisi uudestaan, ja siinähän selvästi puhuitkin viime kisasta. Jos olisit lukenut edeltävät viestit huolella, olisit huomannut, että viimeisen kisan info puuttuu vielä foorumilta tyystin ja kaikki tiedot perustuvat toistaiseksi tilanteeseen 3.2. Mitja.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Aatu
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
21.02.2007 07:23 #6401 : Aatu
Vastaus käyttäjältä Aatu aiheessa Re: Interserie 2007
No ei sekään täsmää, sillä Takis ei ole mua voittanut vielä yhdessäkään kisassa vaikka yritys ja varsinkin meteli ovat olleet kovia. Pitääpä selvitellä - älä Mitja ota tästä paineita, ton tarkastaminen ja korjaaminen on enemmän mun ja muiden paikalla olleiden asia... :wink:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Lauri Perkele
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
27.02.2007 12:53 #6433 : Lauri Perkele
Vastaus käyttäjältä Lauri Perkele aiheessa Re: Interserie 2007
Eikös ensi vkloppuna pitäisi olla skabat vai muistanko väärin?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Scalextric fani
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
27.02.2007 14:05 #6434 : Scalextric fani
Vastaus käyttäjältä Scalextric fani aiheessa Re: Interserie 2007
moi, skabat on. Itse ainakin tulosssa tykittämään... Tällä kertaa Tommikin jopa pääsee ;)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Aatu
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
27.02.2007 20:37 #6436 : Aatu
Vastaus käyttäjältä Aatu aiheessa Re: Interserie 2007
Ja mihis aikaan tällä kertaa?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Scalextric fani
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
28.02.2007 06:26 #6440 : Scalextric fani
Vastaus käyttäjältä Scalextric fani aiheessa Re: Interserie 2007
Jospa taas siinä klo 15.00 Kun porukka kuitenkin aina siinä 14.00 maissa paikalla niin ehtii harjoitella...

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Scalextric fani
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
03.03.2007 20:08 #6456 : Scalextric fani
Vastaus käyttäjältä Scalextric fani aiheessa Re: Interserie 2007
Ei näytä keimolan tulevaisuus valoisalta.... :cry: Tällä kertaa vain 9 kuljettajaa vaivautui paikalle. Taitaa käydä niinkuin oikealle keimolalle, kassa tyhjenee katsojat ja kilpailijat kaikkoaa :wink: .

Keimolalle pitäisi tehdä sellainen nettisivu jossa on peljjä foorumio vain jossa sovitaan asiat. Voisi sinne myös tulospalvelun laittaa.....

Mutta siis tosiaan laittakaa ehdotuksia.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Aatu
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
03.03.2007 22:01 #6458 : Aatu
Vastaus käyttäjältä Aatu aiheessa Re: Interserie 2007
Miksi tämä foorumi ei voi toimia Keimolan tiedotus- ja asioidensopimiskanavana? Ihan turha näin pientä skeneä (suomhuom: harrastajaporukkaa) pilkkoa edes kahdelle eri foorumille kun nimenomaan pitäisi koota jengiä enemmän tiiviiseen yhteistyöhön. Nettisivuja ei kannata tehdä pelkästään tekemisen ilosta.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.562 sekuntia