- Viestejä: 201
- Vastaanotettu kiitos 3
Historicia tänä syksynä
Kaitsu kirjoitti: Toisaalta, jos aiot ostaa Flyn 908/3:n Porschen niin miksi et sitten osta vm. -70 tai -71 väritystä?
-kaitsu
Se miksi ostaisin mieluummin -72 värityksellä on ihan ihan puhtaasti siitä syystä, että se väritys on hienompi ja maksaa vähemmän.
Mitä näitä nyt olen Derekiltä katsellut, mutta ettei tule mitään ongelmia niin voin toki jonkun -71 ottaa.
<a class="postlink" href=" ura-autot.blogspot.com/ "> ura-autot.blogspot.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
PorscheFreak kirjoitti:
... paitsi kun Fly on ollut asialla, ovat nuo alunperin erilaiset autot lahes identtiset...... kakkosryhmän malli että viitosryhmän malli jotka poikkeavat toisistaan selvästi.
mutta mielellani ajan kylla edelleen tuolla "touring" 3,0 CSL:lla edelleenkin.
En ole livenä nähnyt kuin sinun kakkosryhmäläisesi. Kyllä mun silmääni kuitenkin noissa kuvissa (esim. Pendlen sivuilta) pistää varsin selkeästi mallien erilaisuus. Takaspoileri osuu ekana silmään ja sitten noissa viitosryhmäläisissä näyttäisi olevan joku ritilä takalokareiden levikkeiden päällä. Lisäksi viitosen etuspoileri näyttäisi isommalta auralta, mutta en ole varma.
Veikkaisin, että todellisuudessa viitosryhmän vehje on ollut leveämpi, mutta se ei taida Flyn tapauksessa toteutua.
Skidinä tuli tuijoiteltua noita ratabemareita VM:n sivuilta kuola suupielistä valuen sellaisella intensiteetillä, että eri ryhmien versiot tulivat tutuiksi :lol:
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Jos ajetaan samalla systeemillä kuin viimeksi (arvottu ura, suora finaali), niin silloin luokat meni niin nopeasti, että mahtuisiko nyt muutama uusi luokka mukaan?
Jos päivä ei riitä niin jatkaa seuraavana päivänä. Lattia majoitus ja silleen.
Hei Marko nää on KOTIrata-autoharrastajia. Ei mitään slottaajia. Tää porukka pääsee lähtemään kotoa lauantaiaamuna klo 8 ja takaisin mamman luo on päästävä samana iltana.
Kyllä meille käy ottaa makuupussit matkaan... ja ollaan kovalla patjalla oltukin kotiratavehkeiden merkeissä - niin ja pitäisi kai siihen Kuopion FinCup -keikkaankin jotain kehittää

Muuten, miten olisi kevään historic-tyyliin super weekend, ehtisi ajaa koko skaalan läpi (1930 - 1980 -luku).
Terveisin Kurre
PS. Jos kysytään suosikkiluokkaa tulevaan kisaan, niin Two - seater Racing Cars, 1947 - 65 Periods E & F. Olisi kiva - sitähän ei ole ajettu vähään aikaan ja kalusto on aidon näköistä - oli sitten vanhaa tai uutta tuotantoa. Myös "aidot vanhat" FWW/F1:set oli asiaa - boonuksena myös se legendaarinen tuoksu :lol:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kurre kirjoitti: Jos ajetaan samalla systeemillä kuin viimeksi (arvottu ura, suora finaali), niin silloin luokat meni niin nopeasti, että mahtuisiko nyt muutama uusi luokka mukaan?
Juu kyllähän tuolla systeemillä kisat meni aika joutuisasti ja seurustelu-/shoppailuaikaa jäi yllinkyllin. En kuitenkaan hirveästi tiivistäisi tuota hyväksi havaittua ohjelmaa. Joten kisapäivä pitenisi luokkien määrän kasvaessa. Mihin asti jengi on valmis sitä venyttämään?
Kyllä meille käy ottaa makuupussit matkaan... ja ollaan kovalla patjalla oltukin kotiratavehkeiden merkeissä - niin ja pitäisi kai siihen Kuopion FinCup -keikkaankin jotain kehittää
Sen verran pitää toppuutella, että Nokian kerhohuoneella yöpyminen ei todennäköisesti onnistu. Kulkemiset siellä ovat kiristyneet. Ottakaa siis myös teltta mukaan ja yöpykää jossain lähimetsikössä
Muuten, miten olisi kevään historic-tyyliin super weekend, ehtisi ajaa koko skaalan läpi (1930 - 1980 -luku).
Aina silloin tällöin herättelen ajatusta kaksipäiväisestä kisasta, mutta enemmistö tuntuu suhtautuvan asiaan edelleen nihkeästi. Voisihan sitä ajatella esim. keväällä kisaa jossa 1/32-luokat vedetään lauantaina pitkän kaavan mukaan ja sunnuntai on varattu sitten 1/24 FSC-osakilpailulle?
Entä jos SSH varaisi saunan jostain ja saunottaisiin la-iltana porukalla?
Two - seater Racing Cars, 1947 - 65 Periods E & F. Olisi kiva - sitähän ei ole ajettu vähään aikaan ja kalusto on aidon näköistä - oli sitten vanhaa tai uutta tuotantoa.
Kiva luokka kieltämättä (hmm, Jaguar D Typeni nytkähti jo pimeässä tallissaan
Nokialla kun ajetaan niin 1/24-luokat on vahvasti mukana. Kaikessa järjettömyydessäänkin (tai ehkä juuri siksi) 1/24 Open pysyy ohjelmassa. Se madaltaa esim. slottiharrastajien kynnystä tulla tutustumaan meidän touhuihin ja näin ollen puoltaa paikkaansa.
-kaitsu[/quote]
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Mutta ei taitaisi rahastonhoitaja tykätä tai mistä sen tietää ennen kuin kysyy.
Sen sijaan voisi miettiä, miten SSH voisi tukea jäsenien majoitusta Super Weekend (jos joskus tulee), Kuopion FinCup yms tapahtumissa.
Jos suoranaiseen rahatukeen ei ole varaa, niin vaikka neuvottelemalla jonkun majoitusliikkeen kanssa hieman sorvatun hinnan.
Ehkä asia tulisi ottaa esille seuraavassa hallituksen kokouksessa.
Minkälaisia majoitusmuotoja "oikeat" slotti-harrastajat käyttävät ja saavatko mitään sponssia. Epäilen, että harva lähtee kotiin yön selkään ja aamuvarhaisella palaa takaisin?
T. Kurre
Elämää suurempia asioita suhteessa 1/32
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kurre kirjoitti: Minkälaisia majoitusmuotoja "oikeat" slotti-harrastajat käyttävät ja saavatko mitään sponssia.
Osa nukkuu makuupusseissa kisapaikalla ja osa hotellissa. Sponsori löytyy peilistä.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.