22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Myytävänä Parma Edge "Ready To Run" Drag-autoja

  • Osku
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
29.10.2003 09:40 #228 : Osku
Käyvät sellaisenaan Parma Edge-luokkaan kunhan vaan juottaa wheeliebarsien akselin kiinni. ( Tuossa luokassa on osanottajamäärä tosin tähän päivään mennessä ollut pyöreä nolla )
Rakennussarjakorilla ja pienellä työllä käyvät Stock-luokkaan, joka perustuu tekniikan puolesta pelkästään Parman tuotteisiin.
Hinta 50 Euroa.
Tiedustella voi allekirjoittaneelta yksityisviestillä tai sähköpostilla.
Myös kauden 2004 säännöt saa allekirjoittaneelta.

-Osku

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.716 sekuntia