22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Adaptereita kahvan kytkentää rataan

Lisää
30.05.2018 15:00 #37655 : Tumppi
Radan XLR liittimeen sopivia adaptereita kun kahvassa on banaanit...




Radan XLR liittimeen sopivia adaptereita kun kahvassa on Isra mukainen IC liitin. Tämä asennetaan meillä kiinteäksi jos on tarve, Isra sääntö vaatisi jotain semmosta...(näitä on viä 7 tulossa).



Nämä siis laadukkaita ja Leksan tekemiä8-)
- vinkiksi niille ketkä adaptereita kaipaa...
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: leksa, JussiK

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.06.2018 04:54 #37686 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Adaptereita kahvan kytkentää rataan
Ovat vissiin ilmaisia, kun hintaa ei ole kerrottu ?

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.06.2018 09:06 - 11.06.2018 09:15 #37688 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Adaptereita kahvan kytkentää rataan

Yly kirjoitti: Ovat vissiin ilmaisia, kun hintaa ei ole kerrottu ?


Niin tämä ilmo oli yleisissä jorinoissa, ei myynti tahi ostojutuissa, joten ...

Tämä oli tiedoksi kaikille niille ketkä "tuskailee" eri adapteri tyyppien kanssa, jos tarve eikä itellä aikaa tai muuten vain intoa tehdä, niin Leksa tekee LAADUKKAITA joten kannattaa sieltä kysyä.

Tuo IC adapteri tosiaan on "isra" vaatimuksia, pitänee se vielä "sopivasti" pistää kiinteäksi tuohon meidän ajopaneeleihin - joita vielä "hiukan" modataan muutenkin MM kisoihin.

IC adapteria käyttänee joku clubi Brittien maassa, Uudessa-Seelannissa ja ainakin Ukrainassa. Tosin tässä kisassa sitä ei kukaan käyttänyt vaan sen sijaan käyttivät tuota XLR adapteria - JOPA muutama muukin kuski VAIKKA heillä oli banaanit kahvassa. XLR:n käyttö on siitä tietty hyvä että sitä on aikas hankala tunkea väärin kun taasen muutamat osannee kahvan banaanit väärin laittaa, rikkoa kahvansa ja sitten moittia että rata antaa jännitepiikkejä :-D :-D sitten tulevat kysymään saako käyttää XLR plugia ettei vahingossa kytke kahvaa väärin :oops:
Viimeksi muokattu: 11.06.2018 09:15 Tumppi.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: leksa

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
14.06.2018 16:36 #37697 : leksa
Vastaus käyttäjältä leksa aiheessa Adaptereita kahvan kytkentää rataan
Liittyykö modaus niihin värinuoliin?? jos, niin mulla on ehdotus siihen, lähetän kuvan kun saan aikaseksi, varmaan huomena.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
03.07.2018 14:14 #37717 : TimoTeus
Vastaus käyttäjältä TimoTeus aiheessa Adaptereita kahvan kytkentää rataan
Kuulin eka kertaa tuollaisista XLR-liittimistä pari-kolme viikkoa sitten. Ja nyt on jo meneillään oman radan muutostyö, jossa radalle tulee mm. ko. liittimet. Seurataan, miten homma etenee. Hitaasti, se on ainakin varmaa...:D

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.613 sekuntia