22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Autourheilujoukkue Team Wrecking Crew...

Lisää
01.04.2016 20:16 #31970 : Tuho Polttaja
...ei valitettavasti päätä päiviään tänään joukkueen Facebook-ryhmässä käydystä keskustelusta huolimatta, vaan jatkaa toimintaansa entiseen tapaan. Ilmoitus toiminnan lakkauttamisesta tällaisena päivänä olisi ollut liian epäuskottava, joten päätimme jättää sen tekemättä. Aiheeseen liittyvät valitukset voi osoittaa besiktningstekniker Sippolalle, joka lupasi päästää ne vasemmasta korvasta läpi ja oikeasta pihalle.

Tämän ilmoituksen johdosta odotamme Tumpilta penaltia ko. henkilön parhaaksi näkemällä tavalla toteutettuna. Koska tästä johtuen luottamus joukkueen toiminnan jatkuvuuteen on perustellusti vaakalaudalla, on allekirjoittanut paraikaa scouttaamassa uusia taistelumaastoja Itä-Saksassa nurkan takana lymyilevän kilpailukiellon varalta. Vierailu Leipzigissä jätti nk. Alea Rasan eli tyhjän arvan käteen, joten etsinnät jatkuvat.

Eriäviä mielipiteitä saa esittää. Niitä ei välttämättä huomioida. Teitä on varoitettu (nyt muutenkin kuin Tumpin toimesta ennakkoon). ;)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tumppi, NikoS, R.O, MB

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.04.2016 16:31 #31974 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Autourheilujoukkue Team Wrecking Crew...
... :!: No joo, asioihin täytyy suhtautua aina ko. asioiden vaatimalla vakavuudella. Olemme kuulleet nyt että jossain suljetussa ryhmässä vakavasti olisi keskusteltu tämän ... ryhmän lakkautamisesta. Kieltämättä tämä olisi ollut varmasti joillekin (en muuten sanonut että mulle :oops: ) tervetullut uutinen :!:

Olen antanut ns. penalteja vuosien varrella, isoissa kisoissa maailman kovimmalle kuskille (ties kuinka monta kymmeentä MM titteliä) kuin myös kotimaisille maailmanmestareillemme, heidän lisäksi lukuisille muille enempi ja vähempi kovemmille kilpailijoille. Aina olen pyrkinyt penalteissa noudattamaan reiluutta :!: Jos väärin on tehnyt niin penaltyn on ansainnut :!: Ihan sama sitten kuinka kova kuski on :cool: Monet ovat kehuneet ja jopa "haukkuneet" maailman parhaaksi siinä hommassa :shock:

Ennen kuin tästä nyt penaltya annan, niin toivoisin että tämän ns. team wrecking crew:n edustaja (onko se virallisesti Juho :?: :?: ) perustelisi ensin millä argumenteilla "Team Wrecking Crew" ja "Autourheilujoukkue" voidaan yhdistää samaan topicciin :?: :?:

Onko varmasti kyse Autourheilua positiivisesti edustavasta joukkueesta vai onko kyseisellä teamillä ihan jotain muuta mielessä kuin tuoda Autourheilua esille positiivisesti :?:

HUOM :!: Tässä yhteydessä PienoisAutoilu ja Autourheilu ovat synonyymejä :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Yly, NikoS

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.04.2016 17:07 - 02.04.2016 17:08 #31976 : AIR
Vastaus käyttäjältä AIR aiheessa Autourheilujoukkue Team Wrecking Crew...
Mä olin eilen duunikavereiden kans "syömässä" ja aamulla sit tokkuras luin ton otsikon, että AutourheiluMAAJoukkue ja olin vähän et :?: :idea: :?: ennenkuin lukasin uudestaan :D :D
Viimeksi muokattu: 02.04.2016 17:08 AIR.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.04.2016 17:15 - 02.04.2016 17:16 #31977 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Autourheilujoukkue Team Wrecking Crew...

AIR kirjoitti: Mä olin eilen duunikavereiden kans "syömässä" ja aamulla sit tokkuras luin ton otsikon, että AutourheiluMAAJoukkue ja olin vähän et :?: :idea: :?: ennenkuin lukasin uudestaan :D :D


Hyvä homma! Nyt tarkkuutta !! Maajoukkue "titteli" tuohon tarvitsee myös meidän AKK:n PA lajiryhmän hyväksynnän, ainakin jos haluaisi edustaa Virallisesti Suomalaista SlotRacing maajoukkue henkeä :!:

( off-topic - sivusta seuraajille :arrow: SlotRacing virallisesti Suomessa on AKK:n alainen ura-auto -laji, jossa sen Virallisilta edustajilta edellytetään AKK:n alaisen seuran jäsenyyttä ja myös AKK:n lisenssiä :!: )

Kyseisen organisaation (AKK) lajiryhmän puheenjohtajana voin vakuuttaa että sitä kansainvälistä SlotRacing tapahtumaa ei tule, jonne me nimittäisimme "viralliseksi" maajoukkueeksi "team wrecking crew:n" 8-)
Viimeksi muokattu: 02.04.2016 17:16 Tumppi.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: AIR

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.04.2016 18:00 #31980 : NikoS
Vastaus käyttäjältä NikoS aiheessa Autourheilujoukkue Team Wrecking Crew...

Tumppi kirjoitti:

AIR kirjoitti: Mä olin eilen duunikavereiden kans "syömässä" ja aamulla sit tokkuras luin ton otsikon, että AutourheiluMAAJoukkue ja olin vähän et :?: :idea: :?: ennenkuin lukasin uudestaan :D :D


Hyvä homma! Nyt tarkkuutta !! Maajoukkue "titteli" tuohon tarvitsee myös meidän AKK:n PA lajiryhmän hyväksynnän, ainakin jos haluaisi edustaa Virallisesti Suomalaista SlotRacing maajoukkue henkeä :!:

( off-topic - sivusta seuraajille :arrow: SlotRacing virallisesti Suomessa on AKK:n alainen ura-auto -laji, jossa sen Virallisilta edustajilta edellytetään AKK:n alaisen seuran jäsenyyttä ja myös AKK:n lisenssiä :!: )

Kyseisen organisaation (AKK) lajiryhmän puheenjohtajana voin vakuuttaa että sitä kansainvälistä SlotRacing tapahtumaa ei tule, jonne me nimittäisimme "viralliseksi" maajoukkueeksi "team wrecking crew:n" 8-)

Onneks sinne lajiryhmää on soluttautunut eräs oranssipaita enkä nyt tarkota arh:n oranssia :D

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.04.2016 18:06 - 02.04.2016 18:18 #31981 : AIR
Vastaus käyttäjältä AIR aiheessa Autourheilujoukkue Team Wrecking Crew...

NikoS kirjoitti:

Tumppi kirjoitti:

AIR kirjoitti: Mä olin eilen duunikavereiden kans "syömässä" ja aamulla sit tokkuras luin ton otsikon, että AutourheiluMAAJoukkue ja olin vähän et :?: :idea: :?: ennenkuin lukasin uudestaan :D :D


Hyvä homma! Nyt tarkkuutta !! Maajoukkue "titteli" tuohon tarvitsee myös meidän AKK:n PA lajiryhmän hyväksynnän, ainakin jos haluaisi edustaa Virallisesti Suomalaista SlotRacing maajoukkue henkeä :!:

( off-topic - sivusta seuraajille :arrow: SlotRacing virallisesti Suomessa on AKK:n alainen ura-auto -laji, jossa sen Virallisilta edustajilta edellytetään AKK:n alaisen seuran jäsenyyttä ja myös AKK:n lisenssiä :!: )

Kyseisen organisaation (AKK) lajiryhmän puheenjohtajana voin vakuuttaa että sitä kansainvälistä SlotRacing tapahtumaa ei tule, jonne me nimittäisimme "viralliseksi" maajoukkueeksi "team wrecking crew:n" 8-)

Onneks sinne lajiryhmää on soluttautunut eräs oranssipaita enkä nyt tarkota arh:n oranssia :D


Kaiken lisäks tää oranssipaita on huhun mukaa menos Chicagoon asti, eittämättä tietysti haalimaan lisää jengiä ko joukkueeseen...
Viimeksi muokattu: 02.04.2016 18:18 AIR.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
04.04.2016 12:44 #32001 : ASR
Vastaus käyttäjältä ASR aiheessa Autourheilujoukkue Team Wrecking Crew...
Mimmonen juttu?

A. Salomaa Racing

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.372 sekuntia