- Viestejä: 329
- Vastaanotettu kiitos 135
Autourheilujoukkue Team Wrecking Crew...
- Tuho Polttaja
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Expert Boarder
-
- Mämmikoura
Tämän ilmoituksen johdosta odotamme Tumpilta penaltia ko. henkilön parhaaksi näkemällä tavalla toteutettuna. Koska tästä johtuen luottamus joukkueen toiminnan jatkuvuuteen on perustellusti vaakalaudalla, on allekirjoittanut paraikaa scouttaamassa uusia taistelumaastoja Itä-Saksassa nurkan takana lymyilevän kilpailukiellon varalta. Vierailu Leipzigissä jätti nk. Alea Rasan eli tyhjän arvan käteen, joten etsinnät jatkuvat.
Eriäviä mielipiteitä saa esittää. Niitä ei välttämättä huomioida. Teitä on varoitettu (nyt muutenkin kuin Tumpin toimesta ennakkoon).
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Olen antanut ns. penalteja vuosien varrella, isoissa kisoissa maailman kovimmalle kuskille (ties kuinka monta kymmeentä MM titteliä) kuin myös kotimaisille maailmanmestareillemme, heidän lisäksi lukuisille muille enempi ja vähempi kovemmille kilpailijoille. Aina olen pyrkinyt penalteissa noudattamaan reiluutta :!: Jos väärin on tehnyt niin penaltyn on ansainnut :!: Ihan sama sitten kuinka kova kuski on :cool: Monet ovat kehuneet ja jopa "haukkuneet" maailman parhaaksi siinä hommassa :shock:
Ennen kuin tästä nyt penaltya annan, niin toivoisin että tämän ns. team wrecking crew:n edustaja (onko se virallisesti Juho
:
: ) perustelisi ensin millä argumenteilla "Team Wrecking Crew" ja "Autourheilujoukkue" voidaan yhdistää samaan topicciin
:
:Onko varmasti kyse Autourheilua positiivisesti edustavasta joukkueesta vai onko kyseisellä teamillä ihan jotain muuta mielessä kuin tuoda Autourheilua esille positiivisesti
:HUOM :!: Tässä yhteydessä PienoisAutoilu ja Autourheilu ovat synonyymejä
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
: :idea:
: ennenkuin lukasin uudestaan
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
AIR kirjoitti: Mä olin eilen duunikavereiden kans "syömässä" ja aamulla sit tokkuras luin ton otsikon, että AutourheiluMAAJoukkue ja olin vähän et
: :idea:
: ennenkuin lukasin uudestaan
![]()
Hyvä homma! Nyt tarkkuutta !! Maajoukkue "titteli" tuohon tarvitsee myös meidän AKK:n PA lajiryhmän hyväksynnän, ainakin jos haluaisi edustaa Virallisesti Suomalaista SlotRacing maajoukkue henkeä :!:
( off-topic - sivusta seuraajille :arrow: SlotRacing virallisesti Suomessa on AKK:n alainen ura-auto -laji, jossa sen Virallisilta edustajilta edellytetään AKK:n alaisen seuran jäsenyyttä ja myös AKK:n lisenssiä :!: )
Kyseisen organisaation (AKK) lajiryhmän puheenjohtajana voin vakuuttaa että sitä kansainvälistä SlotRacing tapahtumaa ei tule, jonne me nimittäisimme "viralliseksi" maajoukkueeksi "team wrecking crew:n"
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Onneks sinne lajiryhmää on soluttautunut eräs oranssipaita enkä nyt tarkota arh:n oranssiaTumppi kirjoitti:
AIR kirjoitti: Mä olin eilen duunikavereiden kans "syömässä" ja aamulla sit tokkuras luin ton otsikon, että AutourheiluMAAJoukkue ja olin vähän et
: :idea:
: ennenkuin lukasin uudestaan
![]()
Hyvä homma! Nyt tarkkuutta !! Maajoukkue "titteli" tuohon tarvitsee myös meidän AKK:n PA lajiryhmän hyväksynnän, ainakin jos haluaisi edustaa Virallisesti Suomalaista SlotRacing maajoukkue henkeä :!:
( off-topic - sivusta seuraajille :arrow: SlotRacing virallisesti Suomessa on AKK:n alainen ura-auto -laji, jossa sen Virallisilta edustajilta edellytetään AKK:n alaisen seuran jäsenyyttä ja myös AKK:n lisenssiä :!: )
Kyseisen organisaation (AKK) lajiryhmän puheenjohtajana voin vakuuttaa että sitä kansainvälistä SlotRacing tapahtumaa ei tule, jonne me nimittäisimme "viralliseksi" maajoukkueeksi "team wrecking crew:n"
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
NikoS kirjoitti:
Onneks sinne lajiryhmää on soluttautunut eräs oranssipaita enkä nyt tarkota arh:n oranssiaTumppi kirjoitti:
AIR kirjoitti: Mä olin eilen duunikavereiden kans "syömässä" ja aamulla sit tokkuras luin ton otsikon, että AutourheiluMAAJoukkue ja olin vähän et
: :idea:
: ennenkuin lukasin uudestaan
![]()
Hyvä homma! Nyt tarkkuutta !! Maajoukkue "titteli" tuohon tarvitsee myös meidän AKK:n PA lajiryhmän hyväksynnän, ainakin jos haluaisi edustaa Virallisesti Suomalaista SlotRacing maajoukkue henkeä :!:
( off-topic - sivusta seuraajille :arrow: SlotRacing virallisesti Suomessa on AKK:n alainen ura-auto -laji, jossa sen Virallisilta edustajilta edellytetään AKK:n alaisen seuran jäsenyyttä ja myös AKK:n lisenssiä :!: )
Kyseisen organisaation (AKK) lajiryhmän puheenjohtajana voin vakuuttaa että sitä kansainvälistä SlotRacing tapahtumaa ei tule, jonne me nimittäisimme "viralliseksi" maajoukkueeksi "team wrecking crew:n"
Kaiken lisäks tää oranssipaita on huhun mukaa menos Chicagoon asti, eittämättä tietysti haalimaan lisää jengiä ko joukkueeseen...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
A. Salomaa Racing
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.