- Viestejä: 2640
- Vastaanotettu kiitos 506
Mestareiden Ilta
Voitaisiin varmaan taas varata pöytä ?
Minä + Sanna olemme tulossa.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Mulle voi varata paikan myös.
Regards, JW
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Tuho Polttaja
-
- Poissa
- Expert Boarder
-
- Mämmikoura
- Viestejä: 329
- Vastaanotettu kiitos 135
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-Olli
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Varasin alustavasti Mialta 10lle hyvät paikat ja päivitän pyyntiä kun pääluku ~selvillä
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
karisi kirjoitti: Moi,
Varasin alustavasti Mialta 10lle hyvät paikat ja päivitän pyyntiä kun pääluku ~selvillä
Loistavaa !
Kiitos !
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kimmoko ei tule ?
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
karisi kirjoitti: meitä nyt 17
OHO !
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Tuho Polttaja
-
- Poissa
- Expert Boarder
-
- Mämmikoura
- Viestejä: 329
- Vastaanotettu kiitos 135
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tuho Polttaja kirjoitti: Onks jonku hotellihuoneessa tilaa vai pitääkö nukkua sillan alla?
Sanna oli vähän sitä mieltä, että et mahdu meidän väliin.......
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Yly kirjoitti: Sanna oli vähän sitä mieltä, että mahdut meidän väliin!
Korjasin tuota hiukan. Voikun sulosta!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.