Myyn muutaman G7 set-upin.
Ovat tälläkin hetkellä omassa kisakäytössäni, joten jos kiinnostusta löytyy lähetä viestiä, niin katsotaan hinnat ja mallit kohdalleen.
Lisäksi muutama vanha G27 set-uppi lähinnä kerho ajeluun.
Juha Yli-Sipola
juha(at)hypeslotracing.com
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel