22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Myydään G7 ja G27 set-up:eja

Lisää
17.10.2007 10:49 #7595 : Yly
Myyn muutaman G7 set-upin.

Ovat tälläkin hetkellä omassa kisakäytössäni, joten jos kiinnostusta löytyy lähetä viestiä, niin katsotaan hinnat ja mallit kohdalleen.

Lisäksi muutama vanha G27 set-uppi lähinnä kerho ajeluun.

Juha Yli-Sipola

juha(at)hypeslotracing.com

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.369 sekuntia