- Viestejä: 495
- Vastaanotettu kiitos 98
Kojon G7 rengastilausta
30.03.2014 20:17 #23719
: piethein
Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää
Vastaus käyttäjältä piethein aiheessa Kojon G7 rengastilausta
Moikka,
Nyt on vielä pieni mahdollisuus saada renkaita Kojolta ennen Laihian MM-kisoja.
Eli jos on tarpeita tiedossa, niin ota yhteyttä ASAP.
Maanantaina olisi tarkoitus tilata Kojolta lasti.
T.Jussi
Nyt on vielä pieni mahdollisuus saada renkaita Kojolta ennen Laihian MM-kisoja.
Eli jos on tarpeita tiedossa, niin ota yhteyttä ASAP.
Maanantaina olisi tarkoitus tilata Kojolta lasti.
T.Jussi
Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
29.10.2014 06:05 #25591
: Yly
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Kojon G7 rengastilausta
Asia ei minua kosketa, mutta Neutron rengaslaatikkoa tonkineena voin todeta , että .609 vanteella olevia WXXX renkaita ei ollut....
Eli jos ( kun ) on tarkoitus osallistua tammikuun PM-kisoihin ja maaliskuun EM-kisoihin Laihialle, niin kannattaa varmaan heittää tilausta Jussille ?
Eli jos ( kun ) on tarkoitus osallistua tammikuun PM-kisoihin ja maaliskuun EM-kisoihin Laihialle, niin kannattaa varmaan heittää tilausta Jussille ?
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
29.10.2014 06:16 #25592
: piethein
Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää
Vastaus käyttäjältä piethein aiheessa Kojon G7 rengastilausta
Yly ehti ennen minua.
Kojolle on tilausta lähdössä ankkureiden ja renkaiden osalta.
Tällä hetkellä G7 koon rengasta ei juurikaan ole hyllyssä, joten alkukevään tarpeet kannattaa ilmotella asap, että saadaan tähän tilaukseen mukaan.
Stulla kuitenkin kestää taas muutaman viikon.
T.Jussi
Kojolle on tilausta lähdössä ankkureiden ja renkaiden osalta.
Tällä hetkellä G7 koon rengasta ei juurikaan ole hyllyssä, joten alkukevään tarpeet kannattaa ilmotella asap, että saadaan tähän tilaukseen mukaan.
Stulla kuitenkin kestää taas muutaman viikon.
T.Jussi
Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.872 sekuntia