22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Kojon G7 rengastilausta

Lisää
30.03.2014 20:17 #23719 : piethein
Vastaus käyttäjältä piethein aiheessa Kojon G7 rengastilausta
Moikka,

Nyt on vielä pieni mahdollisuus saada renkaita Kojolta ennen Laihian MM-kisoja.
Eli jos on tarpeita tiedossa, niin ota yhteyttä ASAP.
Maanantaina olisi tarkoitus tilata Kojolta lasti.

T.Jussi

Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
29.10.2014 06:05 #25591 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Kojon G7 rengastilausta
Asia ei minua kosketa, mutta Neutron rengaslaatikkoa tonkineena voin todeta , että .609 vanteella olevia WXXX renkaita ei ollut....

Eli jos ( kun ) on tarkoitus osallistua tammikuun PM-kisoihin ja maaliskuun EM-kisoihin Laihialle, niin kannattaa varmaan heittää tilausta Jussille ?

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
29.10.2014 06:16 #25592 : piethein
Vastaus käyttäjältä piethein aiheessa Kojon G7 rengastilausta
Yly ehti ennen minua.

Kojolle on tilausta lähdössä ankkureiden ja renkaiden osalta.

Tällä hetkellä G7 koon rengasta ei juurikaan ole hyllyssä, joten alkukevään tarpeet kannattaa ilmotella asap, että saadaan tähän tilaukseen mukaan.

Stulla kuitenkin kestää taas muutaman viikon.

T.Jussi

Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.872 sekuntia